Zwariowane Golemy | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Zwariowane Golemy
Koszt: 3 PM
Specjalne: Po wykonaniu tego zadania przyłączymy państwo Mechanów.
Podejścia:
- Zwalczaj Golemy Golemami - 30 PZ, 1400 $, 1560 PD, +3 Wiedza, -1 Kultura. Postacie: Kowal+Czarodziej.
W zadaniu czeka nas standardowo kilka prostszych i trudniejszych czynności, które doprowadzą do powstania armii golemów.
Po kilku rozmowach odbieramy przesyłkę ze Szkatuły Pocztowej i konsultujemy się z magiem. Czarodziej musi przeczytać podręcznik (pojawi się w ekwipunku). [1] Kowal: wytwarzamy przebranie golema (a dokładniej - Prototypowe Przebranie Golema) z 3 kawałków Mitrylu (znajdziemy je między innymi na plaży i koło latarni). [2]
Czarodziej: sekrety golemów zbadamy w Archiwum w Wieży. [1] Korzystając z magicznego stołu na parterze zapamiętujemy zaklęcie Golemizuj (Światło, Siła, Energia). [2]
Rzucamy zaklęcie na Kowala (po wytworzeniu przebrania). [1] Kowal: musimy odnaleźć 3 kamienie many i przekazać je Czarodziejowi. Surowce są między innymi za skałami obok latarni, [1] za kościołem Jakubińskim (przy skarpie) i zaraz obok Wieży Maga (pod drzewami).
Kolejna przesyłka od agenta znowu zostanie umieszczona w Szkatule Pocztowej. Żeby znaleźć ochotników po prostu przepytujemy dowolnych Simów. Czarodziej będzie przemieniał ich w golemy zaklęciem Golemizuj. [1] Jeden z Simów zażąda wysokiej opłaty - możemy nie zgodzić się na nią i pobić go. [2]
Ostatni z ochotników będzie pijusem - podajemy mu napitki z beczułki, aby przekonać go do walki (jeśli beczka będzie pusta to warzymy syrop). [1] Kiedy Sim będzie opity przekonujemy go do walki. Na koniec otrzymamy wybór:
- potańcówka - w tym przypadku zorganizujemy potańcówkę golemów.
- ten plan jest szalony - w tym przypadku ruszymy do boju od razu. [2]