Nie czuję się zbyt dobrze | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Nie czuję się zbyt dobrze
Koszt: 3 PM
Podejścia:
- Przegrana sprawa - 30 PZ, 2100 $, 2080 PD, +2 Dobrobyt, +1 Wiedza, -1 Kultura. Postacie: Medyk + Kapłan Piotreański.
- Uzdrów go - 20 PZ, 2100 $, 2080 PD, +1 Dobrobyt, +2 Kultura. Postacie: Kapłan Jakubiński + Medyk.
Przegrana sprawa
Medyk spróbuje uleczyć dziwnego pacjenta - diagnoza wykaże, że nie jest najlepiej. Lekarz będzie mógł okłamać pacjenta lub powiedzieć prawdę.
Kłamstwo: Gdy powiemy choremu, że jest zakażony dziwną przypadłością do akcji wkroczy Kapłan. Po krótkiej rozmowie będziemy mogli skłamać, że Łaska Wszechwidzącego wyleczy go lub powiedzieć prawdę, że niedługo umrze. [1] Po zaaplikowaniu Łaski czeka nas kolejny wybór - możemy oszukać osobnika, że wyzdrowiał lub ponownie przekonywać go o rychłej śmierci. [2]
Medyk zainteresuje się ciałem chorego. Przyjdzie pora na analizę naukową (w Archiwum). [1] Kolejny raz możemy powiedzieć prawdę lub skłamać. Kłamstwo doprowadzi do oddania ciała na cele naukowe, a prawda sprawi, że dostanie je Kapłan. [2]
Uzdrów go
W tej wersji o duszę i zdrowie chorego będą walczyć Medyk i Jakubin.
Po wysłaniu chorego do Lecznicy Kapłan zajmuje się swoimi sprawami: rozmyśla o Wszechwiedzącym (klikamy na postać naszego Sima), dyskutuje na różne tematy. [1] Podczas rozmowy z doradcą Króla będziemy mogli "dać łapówkę" lub postraszyć ofiarę. Obie wersje prowadzą do tego samego. [2]
W międzyczasie Medyk bada chorego (zakładka "medyk"). Później leczymy go farmakologicznie - korzystamy ze stołu operacyjnego i wybieramy osobę. [1] Aby doprowadzić do leczenia używamy pijawek (drenujemy) do momentu, w którym wskaźnik krwi zbliży się do złotego paska. Wtedy klikamy na pacjenta i wybieramy "leczenie farmakologiczne". [2]
Następnym stopniem jest operacja - wybieramy "lecz obrażenia Sima" z poziomu stołu operacyjnego. [1] Tym razem chodzi o to, aby za pomocą znieczulenia obniżyć wskaźnik bólu (musi mieścić się w złotym paśmie). Kiedy to się uda, klikamy na postać i korzystamy z opcji "operuj". [2]
Po konsultacji obu postaci Kapłan rozpoczyna badania (w Archiwum), a Medyk tworzy 3 Słabe Oleum Lecznicze (2 x Dzikie Kwiecie, 1 x Dzikorzeń, 3 x Trawoziele). [1] Wkrótce okaże się, że zawinił sam chory - możemy rozgrzeszyć go lub wezwać Miecz Jakuba. [2]
W tym drugim przypadku Kapłan poświęci studnię, a Medyk nada jej właściwości leczniczych. Z pomocą wody ze studni jeszcze raz zoperujemy jegomościa (jeśli zabraknie nam pijawek, to musimy nazbierać je ze stawu). Tymczasem duchowny wezwie Miecz Jakuba.