Futro | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Futro
Koszt: 3 PM
Podejścia:
- Krwawe Żniwa - 20 PZ, 1750 $, 1560 PD, +2 Ochrona, +1 Kultura. Postacie: Monarcha/Szpieg/Rycerz.
- TO PUŁAPKA! - 20 PZ, 1400 $, 1040 PD, +1 Ochrona, +1 Kultura, +1 Wiedza. Postacie: Kowal.
- Protest Futrzany - 30 PZ, 1400 $, 1040 PD, +1 Ochrona, +1 Kultura. Postacie: Dowolny Sim.
Krwawe Żniwa
Monarcha, Szpieg lub Rycerz podejmie się wyzwania pokonania Szynszyli. Zadanie jest dość proste i żaden z celów nie powinien sprawić problemów. W pewnym momencie rozpoczniemy "trening" z dziwnym mentorem. Pojawi się wybór, aby słuchać jego rady lub uznać go za wariata - lepiej wybrać tą pierwszą opcję, bo i tak skorzystamy z jego pomocy. Na koniec otrzymamy Zbroję Szynszyli i pokonamy zwierzęta w lesie.
Protest Futrzany
W tej proekologicznej wersji zadania spróbujemy uratować Szynszyle. Co ciekawe, pojawi się dość mroczna opcja posłania na śmierć łowców polujących na zwierzęta!
W pewnym momencie będziemy musieli podać napitek wskazanej osobie - warzymy go w pobliskiej beczułce i podajemy (wskazując konkretnego Sima). [1] Otrzymamy ciekawy wybór:
Nie chcę krzywdy dla obywateli / Nie chcę krzywdy dla Szynszyli
- Możemy ugotować Szynszylom strawę - Gulasz z Dzika - Duży: 1 x Grzyb, 1 x Kapusta, 1 x Mięso Dzika, składniki kupimy w Kramie Wiejskim, po ugotowaniu chowamy przedmiot do ekwipunku. Późnej nasycamy ją esencją ludzką i zanosimy do lasu
- Nakarmić je myśliwymi - w tej wersji wykonujemy te same czynności jak powyżej, ale na końcu dajemy mięso jednemu z myśliwych. [2]
TO PUŁAPKA!
W tej wersji Kowal zajmie się masowym produkowaniem pułapek. W pewnym momencie otrzymamy wybór - sprzedać szynszyle lub uratować je.