Krzyżowcy Kultury | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Krzyżowcy Kultury
Koszt: 3 PM
Podejścia:
- Przyjmij Kulturę - 10 PZ, 0 $, 520 PD, +3 Kultura. Postacie: Kapłan Piotreański + dowolny bohater.
- Niszcz Kulturę - 30 PZ, 1750 $, 2080 PD, +2 Kultura, -1 Dobrobyt. Postacie: Kapłan Jabuiński.
Przyjmij Kulturę
Żeby wyszorować podłogę klikamy na Sima, gdy będzie w kościele. [1] Łaźnia do pobłogosławienia to wanna otoczona parawanami. [2]
Postać poboczna będzie mogła promować kazanie przesadnymi lub rzetelnymi opisami. [1] Czas wygłosić samo kazanie - ustalamy jego godzinę za pomocą ambony (później wybieramy opcję "wygłoś kazanie o słabnącej wierze"). [2]
Po kazaniu będziemy mogli podyskutować o pragnieniach albo modlić się (wybór zależy od nas). [1] Później rozmawiamy z postaciami. Płacimy za pomoc stylistyczną i piszemy księgę o nowej wierze (przy Archiwum w kościele). [2] Dodatkowo Kapłan będzie mógł wybrać popularną markę alkoholu lub... założyć własną. Postać pomocnicza zajmie się strojem.
Niszcz Kulturę
Kapłan Jakubiński otrzyma sekretne rozkazy, skierowane przeciwko kulturze.
Czytamy pamflet, który dostaniemy pocztą, a potem udajemy się na rynek. W końcu nasycamy studnię. [1] Otrzymamy wybór - podejść ludzi humorem lub strachem. Wpłynie to na to, jakie listy roześlemy. [2]
Stroje od Potentata możemy zdobyć za gotówkę lub groźbami (wybór dowolny). [1] Osobę od alkoholu sprowadzamy do poziomu na jeden z dwóch sposobów - odwołując się do monarchy lub "kogoś ważnego" (w pierwszym przypadku przeforsujemy prawo antyalkoholowe, a w drugim naślemy na Sima/Simkę kata). [2]
Zabieramy przedmioty ze statku i klepsydrę od Herolda. [1] Zmuszamy czterech dowolnych Simów do noszenia szat (gdy już je odbierzemy). Korzystamy z nocnika, żeby zbezcześcić kontrabandę. [2]
Na koniec wygłaszamy kazanie przeciw kulturze (ustalamy jego godzinę i wybieramy specjalną opcję). Po przepytaniu licznie przybyłych wiernych możemy wybrać konkluzję zadania.