Krzyżowcy Kultury | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Krzyżowcy Kultury
Koszt: 3 PM
Podejścia:
- Przyjmij Kulturę - 10 PZ, 0 $, 520 PD, +3 Kultura. Postacie: Kapłan Piotreański + dowolny bohater.
- Niszcz Kulturę - 30 PZ, 1750 $, 2080 PD, +2 Kultura, -1 Dobrobyt. Postacie: Kapłan Jabuiński.
Przyjmij Kulturę
![]() | ![]() |
Żeby wyszorować podłogę klikamy na Sima, gdy będzie w kościele. [1] Łaźnia do pobłogosławienia to wanna otoczona parawanami. [2]
![]() | ![]() |
Postać poboczna będzie mogła promować kazanie przesadnymi lub rzetelnymi opisami. [1] Czas wygłosić samo kazanie - ustalamy jego godzinę za pomocą ambony (później wybieramy opcję "wygłoś kazanie o słabnącej wierze"). [2]
![]() | ![]() |
Po kazaniu będziemy mogli podyskutować o pragnieniach albo modlić się (wybór zależy od nas). [1] Później rozmawiamy z postaciami. Płacimy za pomoc stylistyczną i piszemy księgę o nowej wierze (przy Archiwum w kościele). [2] Dodatkowo Kapłan będzie mógł wybrać popularną markę alkoholu lub... założyć własną. Postać pomocnicza zajmie się strojem.
Niszcz Kulturę

Kapłan Jakubiński otrzyma sekretne rozkazy, skierowane przeciwko kulturze.
![]() | ![]() |
Czytamy pamflet, który dostaniemy pocztą, a potem udajemy się na rynek. W końcu nasycamy studnię. [1] Otrzymamy wybór - podejść ludzi humorem lub strachem. Wpłynie to na to, jakie listy roześlemy. [2]
![]() | ![]() |
Stroje od Potentata możemy zdobyć za gotówkę lub groźbami (wybór dowolny). [1] Osobę od alkoholu sprowadzamy do poziomu na jeden z dwóch sposobów - odwołując się do monarchy lub "kogoś ważnego" (w pierwszym przypadku przeforsujemy prawo antyalkoholowe, a w drugim naślemy na Sima/Simkę kata). [2]
![]() | ![]() |
Zabieramy przedmioty ze statku i klepsydrę od Herolda. [1] Zmuszamy czterech dowolnych Simów do noszenia szat (gdy już je odbierzemy). Korzystamy z nocnika, żeby zbezcześcić kontrabandę. [2]
Na koniec wygłaszamy kazanie przeciw kulturze (ustalamy jego godzinę i wybieramy specjalną opcję). Po przepytaniu licznie przybyłych wiernych możemy wybrać konkluzję zadania.