Odwracanie Kota Ogonem | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Odwracanie Kota Ogonem
Koszt: 3 PM
Podejścia:
- Za Kulisami - 30 PZ, 1500 $, 2000 PD. Postacie: Monarcha + Szpieg.
- Propagandzista - 20 PZ, 1250 $, 1600 PD. Postacie: Monarcha + Medyk.
Za kulisami
W tej misji pokierujemy dwoma postaciami. Najpierw rozmawiamy z doradcą o romansie ze wskazanymi postaciami, a potem wypytujemy dwóch mieszkańców o plotki. [1] Po konwersacji z plotkarzem konsultujemy sprawę ze szpiegiem. Wracamy królem do Sali Tronowej i przechodzimy do Szpiega. Możemy wybrać jedną z dwóch metod działania - rozpuszczamy więc wieści o wojnie (pierwsza opcja). [2] Druga możliwość to zatrudnienie aktorów - w tym przypadku będziemy musieli pogadać z kilkoma osobami.
Opowiadamy czterem osobom o wojnie. Wracamy do Króla i mówimy mu głośno o fikcyjnym konflikcie, a następnie rozsiewamy plotkę obiema bohaterami. [1] Spotykamy się w Kwaterze Szpiega. [1]
Król musi wrócić do Sali Tronowej, a Szpieg puścić w obieg informację o zakończeniu wojny. [2] Na koniec trzeba przekonać niedowiarka - straszymy go w dowolny sposób (po rozmowie) - grozimy wygnaniem (najpewniejsza opcja) lub wysyłamy w dyby (jeśli nie chcemy tak radykalnych rozwiązań to najpierw straszymy go więzieniem, a później przekupujemy).
Szpieg musi przekonać lud o zakończeniu wojny, a później ogłosić to Królowi. [1] W roli Monarchy wysyłamy list za pomocą Szkatuły Pocztowej. [2]
Propagandzista
W tej wersji Królowi pomoże Medyk. Początek zadania jest identyczny jak w poprzednim podejściu. Później rozmawiamy z asystentem (Piastun) - będzie dostępny w Lecznicy od 8-9 rano. [1] Podobnie jak poprzednio mamy dwie wersje działania - skupimy się na pierwszej z nich (zaszczepienie choroby). Dajemy 4 Simom dawkę zarazy i ogłaszamy Królowi początek epidemii. Później diagnozujemy głośno dwóch pacjentów - zostaną wskazani ikonami. [2]
Monarcha zajmuje się w tym czasie rozmowami z mieszkańcami i plotkarzami. Później sprowadzamy dwóch bohaterów do lecznicy. Medyk będzie musiał wyleczyć osoby zarażone, a Król odkręcić całą sytuację. Także w tym przypadku trafimy na niedowiarka - straszymy go lub ją wygnaniem z miasta. Na koniec ogłaszamy koniec epidemii i wysyłamy list.