Dzień Zagłady! | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Dzień Zagłady!
Koszt: 3 PM
Podejścia:
- Koniec Jest Blisko - +20 PZ, 1750 $, 2080 PD, +3 Ochrona, -1 Kultura. Postacie: Kapłan Piotreański.
- Nie ma czego się bać - 20 PZ, 1750 $, 2080 PD, +1 Ochrona, +1 Wiedza. Postacie: Szpieg.
Koniec Jest Blisko
Aby wieszczyć klikamy na kulę w Wieży Maga. [1] Kapłan będzie musiał wygłosić kazanie - ustalamy jego godzinę klikając na ambonę, a później korzystamy w niej o wyznaczonej porze ("wygłoś kazanie o odwadze w obliczu zagłady"). [2]
Później Mag będzie musiał badać magię ochronną w swoim Archiwum, a Kapłan modlić ze wskazaną osobą ("módl się razem" z zakładki interakcji "kapłan"). [1] Czarodziejem uwarzymy Eliksir Odwagi (1 x Dzikorzeń, 2 x Krwawy Mech, 2 x Trawoziele). W finale nauczymy się czaru Niebiańska Tarcza (Energia, Siła, Światło), aby uratować krainę. [2]
Nie ma czego się bać
Na początku Szpieg będzie musiał podsłuchać rozmów - czekamy aż inni Simowie zaczną konwersować i wtedy klikamy na nich, aby wybrać odpowiednią opcję. [1] Żeby zdobyć inspirację Bardem zaglądamy do poświęconej mu zakładki interakcji (po kliknięciu na dowolną osobę). [2]
Na lutni zagramy klikając na nią w ekwipunku. List wyślemy natomiast ze Szkatuły Pocztowej.
W pewnym momencie otrzymamy wybór - rozmówić się z podróżnikiem lub podsłuchać jego rozmowę. Obie opcje prowadzą jednak do tego samego rezultatu. [1] Kolejny wybór dotyczy metody wyciągnięcia informacji - możemy użyć Oleum Prawdy (3 x Mądralica, 4 x Trawoziele, 2 x Wilcza Jagoda) lub poprosić o pomoc Barda. W pierwszym przypadku będziemy musieli stworzyć napój, a później podać go. Żeby to zrobić klikamy na beczkę i wybieramy opcję "podaj doprawiony napitek". [2]