Ewolucja Szynszyli | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Ewolucja Szynszyli
Koszt: 3 PM
Specjalne: W tym zadaniu stworzymy Zabójcę Szynszyli (miecz).
Podejścia:
- Ciężki Metal - 20 PZ, 1400 $, 1040 PD, +2 Ochrona. Postacie: Kowal.
- Szynszyla Wszechwidzącego - 30 PZ, 560 $, 1040 PD, +2 Ochrona +1 Kultura. Postacie: Kowal + Kapłan.
Ciężki Metal
W tym zadaniu dowiemy się, że w okolicy pojawiły się Szynszyle. Odwiedzimy las, aby to sprawdzić. Spróbujemy je schwytać. Wskutek tego wytworzymy nowy stop metali i specjalną zbroję. Na koniec zadania otrzymamy wybór:
- wypuścić Szynszylę
- zabić ją
Żeby wytworzyć pułapkę na Szynszyle potrzebujemy: 2 x Chropan i 1 x Ser (ser kupimy w Kramie Wiejskim, a Chropan znajdziemy między innymi w skałkach koło cmentarza). [1] Kolejne elementy do wykucia to:
- Młot Mitrylowy - 2 x Mitryl, Młot z Chropanu
- Młot Adamantowy - 2 x Adamant, Młot z Chropanu
Najpierw wykuwamy więc dwa Młoty z Chropanu (5 x Chropan), a później zbieramy Adamant (za kortami, pod skałą) i Mtryl (na plaży). [2]
Następnie tworzymy kolejne obiekty:
- Test Młota Adamantowego - 1 x Młot, 1 x Schwytana Szynszyla
- Test Młota Mitrylowego - 1 x Młot, 1 x Schwytana Szynszyla
Żeby wytworzyć Młot Adamantrylowy tworzymy składniki:
- 2 x Adamantryl - 2 x Adamant, 2 x Mitryl (na 2 sztuki)
- Młot z Chropanu - 5 x Chropan
Po nim przyjdzie kolej na kolejny "test".
Żeby wytworzyć miecz Zabójca Szynszyli potrzebujemy:
- Zabójca Szynszyli - 2 x Adamantryl, 1 x Młot Adamantrylowy, 3 x Żelaziwo.
Szynszyla Wszechwidzącego
W tej wersji Kowal będzie wykonywał część przedmiotów z poprzedniego podejścia. Kapłan spróbuje natomiast porozumieć się z Szynszylami.
Kapłan musi zbadać Szynszyle w swoim Archiwum [1] i później ugotować i zjeść Szynchili (1 x Mięso Królicze, 1 x Przyprawy, 1 x Pszenica, 1 Szynszymiętka). Składniki znajdziemy w Kramie Wiejskim. [2]
Żeby nasycić Szynszylę klikamy na Kapłana. [1] Później otrzymamy wybór:
- Nasyć całe stado - w tej wersji obie postacie napiszą kilka pism przy Archiwum. Kapłan będzie musiał wygłosić kazanie (klikamy na ambonę). Kowal natomiast wykona pudełko na pył (1 x Chropan, 2 x Żelaziwo), a później Mistyczny Wzmacniacz (2 x Azuryt, 1 x Proszek Wzmacniający, Azuryt znajdziemy za skałami koło rynku). W końcu Kapłan nasyci stado i uspokoi je.
- Wypuść Szynszylę - ten wybór rozpoczyna się podobnie, chociaż stawia inne wyzwanie - będziemy musieli znaleźć zbrojmistrza. Sim przebywa za dnia na rynku (nie będzie oznaczony wskaźnikiem). [2] Po przekazaniu planów Kowal wykuje Zbroję Szynszyli (1 x Adamant, 1 x Chropan, 1 x Mitryl, Adamant znajduje się za kortami, a Mitryl np. na plaży koło wodospadu) i Opancerzoną Szynszylę.