Rewolta Wieśniaków | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Rewolta Wieśniaków

Koszt: 3 PM
Podejścia:
- Udobruchaj - 20 PZ, 1400 $, 2080 PD, +2 Ochrona, +1 Kultura. Postacie: Bard lub Kupiec.
- Stłum - 20 PZ, 1400 $, 2080 PD, +3 Ochrona, +1 Kultura, -1 Dobrobyt. Postacie: Rycerz lub Szpieg.
Udobruchaj - Bard
![]() | ![]() |
Po odebraniu rozkazów udajemy się na Rynek i rozmawiamy z dysydentami - szukamy opcji "rozmawiaj o stanie królestwa" z menu interakcji "przyjazne". [1] Bard otrzyma wybór - śledzić jednego z wieśniaków lub zaprzyjaźnić się. Obie drogi prowadzą do jednego celu: przywódcy (musimy go "poznać", opcja jest w menu "przyjazne"). [2]
![]() | ![]() |
W późniejszej części będziemy mogli dać wieśniakom więcej pieniędzy (i zakończyć zadanie) lub utrzeć im nosa (dać nauczkę). [1] W tym drugim przypadku otrzymamy kilka opcji odnośnie tego, jaką sztukę dla nich napisać. [2]
- w zależności od wyboru będziemy musieli napisać sztukę z innymi motywami
- inspiracji do nich szukamy w różnych zakątkach Królestwa (np. motyw pieniędzy znajdziemy na Targu, a Wszechwidzącego w kościołach)
- sztukę piszemy w Archiwum Barda
- wystawiamy ją na scenie - będziemy musieli zrekrutować aktora (dowolny Sim, szukamy opcji w zakładce interakcji "bard")
Udobruchaj - Kupiec
![]() | ![]() |
Po odebraniu rozkazów udajemy się na Rynek i rozmawiamy z dysydentami - szukamy opcji "rozmawiaj o stanie królestwa" z menu interakcji "przyjazne". [1] Kupiec będzie mógł przekupić lub zaprzyjaźnić się z dowolną osobą, aby dostać się do przywódcy buntu (i "poznać" go, odpowiednią opcję znajdziemy w dziale "przyjazne"). [2]
![]() | ![]() |
Żeby przekonać wieśniaków Kupiec musi kupić 5 mydeł w Kramie Wiejskim i ugotować 3 kasze (a następnie schować je do ekwipunku). [1] Na koniec pojawi się jeszcze jeden wybór - dostarczyć lepsze mydło (będziemy musieli popłynąć na handel) lub przekupić przywódcę buntu. [2]
Stłum - Szpieg
![]() | ![]() |
Po dostaniu się na Rynek rozmawiamy z dysydentami - szukamy opcji "rozmawiaj o stanie królestwa" z menu interakcji "przyjazne". [1] Szpieg będzie mógł wymusić informację o przywódcy lub odszukać go. [2] W pierwszym przypadku używamy stosowanej opcji interakcji, a w drugim udajemy się do Tawerny.
![]() | ![]() |
Gdy zgłosimy sprawę Królowi będziemy mogli wybrać, co damy wieśniakom - mydło lub strawę. Pierwsza z opcji wygra tak czy inaczej (mydło kupimy w Kramie Wiejskim). [1] Kolejny wybór również niewiele zmienia - będzie trzeba zgładzić przywódcę (opcja "wykonaj egzekucję mieczem"). [2]
Na koniec ostrzymy miecz (klikając na niego w ekwipunku) i ponownie straszymy wieśniaków.
Stłum - Rycerz
![]() | ![]() |
Po dostaniu się na Rynek rozmawiamy z dysydentami - szukamy opcji "rozmawiaj o stanie królestwa" z menu interakcji "przyjazne". [1] Rycerz będzie mógł wymusić informację o przywódcy lub zaprzyjaźnić się z dowolnym wieśniakiem. [2]
![]() | ![]() |
Gdy zgłosimy sprawę Królowi będziemy mogli wybrać, co damy wieśniakom - mydło lub strawę. Pierwsza z opcji wygra tak czy inaczej (mydło kupimy w Kramie Wiejskim). [1] Później wyzywamy przywódcę wieśniaków na pojedynek - oczywiście w Królanta. Żeby zagrać z przywódcą buntu sprawdzamy jego imię, a następnie wybieramy opcję "zagraj w królanta z Simem" i wskazujemy odpowiednią osobę (lub klikamy na Sima i wybieramy "zaproś do gry w królanta"). [2]
Na koniec ponownie straszymy wieśniaków.