Awans Dramatopisarza | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Awans Dramatopisarza
Koszt: 2 PM
Podejścia:
- Ciężka praca - 30 PZ, 1750 $, 2080 PD, +2 Kultura, -1 Ochrona. Postacie: Bard.
- Plagiat - 20 PZ, 1750 $, 1560 PD, +3 Kultura, -1 Ochrona. Postacie: Bard + Monarcha.
Ciężka praca
Inspiracji szukamy w dowolnym miejscu klikając na ziemię. Poemat piszemy przy biurku w Tawernie. [1] Żeby przeczytać poemat krytykowi wybieramy opcję z zakładki "bard" i wskazujemy nazwę wiersza. [2]
Żeby opić sukces korzystamy z beczułek - warzymy dowolny napój lub bierzemy napitek (jeśli jest już w beczce). [1] Żeby się napchać jemy dwa posiłki pod rząd. [2]
Otrzymamy wybór - całować się z kimś lub bić. Nie ma on wielkiego znaczenia, gdyż będziemy musieli zaangażować się w obie sfery "życia" (wybór wpływa na kolejność zadań).
W pierwszym przypadku musimy forsować interakcje z grupy "romantyczne", a w drugim "wredne". Podążając pierwszą ścieżką będziemy musieli doprowadzić do zbliżenia (Bara Bara), a drugą - uznania kogoś za wroga i walki. Żeby baraszkować potrzebujemy podwójnego łóżka, którego nie ma w Tawernie (dokupujemy je). [1] Stan głodu osiągniemy po prostu czekając i pilnując, aby Sim sam nie wziął czegoś do jedzenia. Uważamy żeby nie przedobrzyć - z głodu można umrzeć! [2]
Po wyprawie morskiej będziemy musieli zjeść spleśniały chleb - znajdziemy go w ekwipunku lub na statku. [1] Na koniec zadania napiszemy i wystawimy sztukę. Najpierw klikamy na scenę i wybieramy odpowiednią opcję. Później werbujemy aktora - prośba znajduje się w zakładce "bard" po kliknięciu na dowolnego Sima lub Simkę. Na koniec wybieramy "rozpocznij sztukę" z menu sceny. [2]
Plagiat
Na początku zadania będziemy musieli powitać gości i osoby towarzyszące, [1] a później podać jednej z nich napitek. Żeby to zrobić klikamy na beczułkę w Tawernie i wybieramy opcję "podaj napitek", a później wskazujemy odpowiedniego Sima lub Simkę (jeśli w beczkach nie ma napoju to warzymy dowolny syrop). [2]
Otrzymamy wybór - kontynuować zabawę lub wyprosić gości - który nie ma wielkiego znaczenia dla fabuły zadania. W pierwszym przypadku będziemy musieli spędzić z innymi osobami godzinę.
Żeby opić wskazaną osobę podajemy jej napitek (jeśli go nie ma w beczce to warzymy nowy). [1] Kolejny wybór dotyczy romantycznej bardki:
- Pozalecam się do... - w tym przypadku spróbujemy poderwać osobę. Będziemy musieli wybrać się do wioski po olejek z piżma lamy, a później w nim wykąpać i odczytać poemat miłosny.
- Mam pewność, że znajdę kogoś nowego... - w tym przypadku kupimy olejek i przekażemy go innej osobie.
Na koniec zadania napiszemy i wystawimy sztukę. Najpierw klikamy na scenę i wybieramy odpowiednią opcję. Później werbujemy aktora - prośba znajduje się w zakładce "bard" po kliknięciu na dowolnego Sima lub Simkę. W końcu wybieramy "rozpocznij sztukę" z menu sceny.