Zaginione Dziecko; Zawartość- Dżin | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Zaginione Dziecko
Koszt: 1 PM
Podejścia:
- Znajdź go - 10 PZ, 600 $, 640 PD, +1 Dobrobyt. Postacie: dowolna.
Proste zadanie, które każda postać rozwiąże zgodnie ze swoją profesją:
- Monarcha - spotka się z poddanymi i przeprowadzi śledztwo osobiście lub załatwi to urzędowo.
- Rycerz - Rozpocznie poszukiwania statkiem lub zastraszy strażników.
- Szpieg - Poszuka dziecka na własną rękę lub zastraszy mieszkańców.
- Kupiec - Przekupi lub nagrodzi mieszkańców w poszukiwaniu dziecka.
- Kowal - Wytworzy przedmioty, które pomogą w rozwiązaniu sytuacji - pułapki lub dzwonki.
- Bard - Napisze wiersz lub piosenkę na temat zniknięcia.
- Kapłan Piotreański - Wymodli rozwiązanie sytuacji lub wygłosi na ten temat kazanie.
- Kapłan Jakubiński - Zbada sprawę lub wygłosi kazanie.
- Czarodziej - Skorzysta ze swoich mocy medium lub wpłynie na umysły mieszkańców.
- Medyk - Popyta pacjentów i asystenta.
Zawartość: Dżin
Koszt: 2 PM
Podejścia:
- Uwolnij Dżina! - 30 PZ, 1250 $, 1200 PD, + 2 Wiedza. Postacie: Czarodziej.
- Użyj życzeń! - 30 PZ, 1250 PD, + 2 Wiedza. Postacie: Monarcha
Uwolnij Dżina!
Najpierw przepełniamy studnię znajdującą się na rynku i nabieramy wody. [1] Później wracamy do wieży i badamy Dżina w archiwum (na górnym piętrze). [2]
Teraz trzeba wezwać dżina w zwierciadle - jeśli brakuje go w wieży to można je po prostu kupić. [1] Żeby zdobyć trzy fragmenty duszy trzeba przygotować zaklęcie Złodziej Duszy (Mrok, Siła, Powietrze) i użyć go na 3 dowolnych Simach (oczywiście z powodzeniem). [2]
Stabilizator Dżina wytworzymy w wieży - potrzeba do niego ziół: 2 Dzikorzeń, 2 Mądralica, 2 Pański Listek. Znajdziemy je w Kramie Wiejskim. [1] Po uzyskaniu przedmiotu wywołujemy dżina - klikając na postać Sima i wybierając odpowiednią opcję. Magiczna istota pojawi się i zniknie. Szukamy jej na cmentarzu w okolicy jaskini i zagadujemy. [2] Na koniec przyjmujemy symbol.
Użyj życzeń!
Udajemy się na rynek i rozmawiamy z Dostawcą Rzadkości. [1] Czekamy 30 minut i bierzemy butelkę, a potem pytamy o dżina. Przyzywamy go w zwierciadle (jeśli go nie mamy, to kupujemy lub korzystamy z luster dostępnych w innych budynkach). [2]
Otrzymamy dwa wybory - prośbę o złoto lub życie wieczne. Nie różnią się one znacznie.
Po wybraniu opcji rozmawiamy ponownie z dżinem przy zwierciadle. Później idziemy porozmawiać z Dostawcą Rzadkości i wypytujemy trzech mieszkańców o ich życzenia. [1] Wracamy do dżina i wypowiadamy drugie życzenie (obojętnie które) - do Sali Tronowej zawita gość. [2]
Teraz musimy poradzić się w kwestii ostatniego życzenia. Rozmawiamy z dwoma wskazanymi osobami. [1] Jeszcze raz rozmawiamy z dżinem przed lustrem i ustalamy ostatnie życzenie. W obu przypadkach pozbędziemy się dżina, więc wybór nie ma większego znaczenia. Po jednym z życzeń musimy rozmówić się z Dostawcą Rzadkości i wrzucić lampę do studni. [2]