Pierwsze Kroki; Plaga Wiewiórek | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Pierwsze Kroki
Koszt: 1 PM
Podejścia:
- Jeśli je zbudujesz - 10 PZ, 400 $, 800 PD, +1 Wiedza. Postacie: Monarcha.
- Poluj - 30 PZ, 1050 $, 1560 PD, +1 Ochrona, +1 Wiedza. Postacie: Rycerz/Monarcha/Szpieg.
- Wypal - 30 PZ, 1050 $, 1560 PD, +2 Wiedza. Postacie: Monarcha lub Czarodziej.
Prosta misja, w której poznajemy tajniki rządzenia królestwem. Połączona z samouczkiem.
Plaga Wiewiórek
Koszt: 3 PM
Specjalne: Wykonując to zadanie przyłączymy do naszego królestwa państwo Skromborg.
Podejścia:
Wypal - Czarodziej
Czarodziej skonfrontuje się z gryzoniami, które opanowały las i wykończy je za pomocą ognia. Nie bez dodatkowych perypetii, przez które trzeba będzie posadzić nowe drzewa.
Na początku zadania będziemy musieli "badać" - robimy to w Archiwum w Wieży. [1] Później zapamiętujemy zaklęcie Pożar Lasu (Powietrze, Ogień, Energia). [2]
Po niefortunnym spaleniu Lasu medytujemy - klikając na postać i wybierając odpowiednią opcję. [1] Na koniec zapamiętujemy zaklęcie "Rzuć zaklęcie na Nasiono" (Siła, Energia, Światło), a później rzucamy je (klikając na Sima). [2]
Wypal - Monarcha
Król podejdzie do sprawy w urzędowy sposób i także spali las. Wskutek tego będzie musiał skorzystać z pomocy czarodzieja i zabić świadków swojego czynu.
Podczas zadania będziemy kilkukrotnie rozmawiać z Heroldem - warto zauważyć, że będzie on dostępny w okolicy tylko w ciągu dnia (po godzinie 8 rano).
Żeby napisać nowe prawo korzystamy ze Stołu Skryby (tutaj też obniżymy podatek dla czarodziejów w później części zadania). [1] Wysyłamy je ze Szkatuły Pocztowej. [2]
Aby zabić wskazanych łowców wyzywamy ich na pojedynek na śmierć i życie (przed tym zapisujemy stan gry, bo nasza postać może zginąć!) lub wysyłamy ich do Padołu (opcję znajdziemy w zakładce "monarcha").
Poluj
W tej wersji zmierzymy się z gryzoniami w walce.
Na początku musimy zwerbować ochotników - mogą to być dowolni Simowie (nie wszyscy będą zgadzać się na prośbę, żeby ich przekonać będziemy musieli poprawić relacje). [1] Królewski doradca, z którym trzeba będzie pogadać, jest dostępny tylko za dnia. [2]
Pod koniec misji otrzymamy wybór - zapłacić lub zastraszyć pewnego Sima. Wybieramy dowolną opcję (obie sprawdzą się doskonale). Żeby trenować Mistrza Budowniczego, musimy wybrać się z nim w miejsce wyposażone w manekina bojowego (lub kupić jeden egzemplarz). Klikamy na przedmiot i wybieramy opcję "trenuj kogoś", a następnie wskazujemy Sima.