Wiedźma Powróciła | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Wiedźma Powróciła
Koszt: 4 PM
Podejścia:
- Koniec z Wiedźmą - 20 PZ, 1000 $, 1600 PD, +2 Ochrona, + Wiedza. Postacie: Czarodziej, Rycerz lub Szpieg.
- Cudowne Wesele - 30 PZ, 800 $, 1280 PD, +1 Dobrobyt, +2 Ochrona. Postacie: Monarcha (stanu wolnego).
- Kontr-zaklęcie - 20 PZ, 1000 $, 1600 PD, +3 Dobrobyt, +1 Wiedza. Postacie: Czarodziej, Kapłan Jakubiński lub Medyk.
Koniec z Wiedźmą - Czarodziej
W tej wersji doprowadzimy do śmierci wiedźmy.
Na początku zadania otrzymamy rozkaz szukania kapelusza - musimy po prostu poczekać. Później korzystamy z kuli w wieży, aby go namierzyć. [1] Żeby porozmawiać z Heroldem musimy poczekać na porę, w której znajduje się on w okolicy (czyli po godzinie 8 rano). Po zaproszeniu wiedźmy do lasu rzucamy na nią zaklęcie Magiczna Strzała. [2]
Gdy wrócimy z lasu po spektakularnej ucieczce udajemy się do wieży maga. Otrzymamy wybór:
- Zamienię jej magię w niszczycielskie zaklęcie Złodzieja Ducha - musimy pomedytować, a potem nauczyć się zaklęcia Złodziej Duszy (Mrok, Siła, Powietrze). [1] Gdy rzucimy je na wiedźmę to zabijemy ją.
- Przemienię jej magię w Magiczną Strzałę, która trafi prosto w serce - w tym wariancie medytujemy, a później udajemy się na rynek i rzucamy Magiczną Strzałę na wiedźmę. [2]
Koniec z Wiedźmą - Szpieg
W tej wersji doprowadzimy do śmierci wiedźmy.
Po spotkaniu wiedźmy szpieg będzie musiał poćwiczyć na manekinie i naostrzyć miecz (znajdziemy go w ekwipunku). [1] Szpieg otrzyma dwa wyboru na pozbycie się czarownicy -zamordować ją (wtedy będziemy musieli ponownie poćwiczyć i naostrzyć miecz) lub sporządzić fałszywe dokumenty. W tym drugim przypadku podrabiamy podpis króla przy jego stole skryby [2] i fałszujemy nakaz egzekucji.
Koniec z Wiedźmą - Rycerz
W tej wersji doprowadzimy do śmierci wiedźmy.
Początek zadania u rycerza wygląda nieco inaczej - zamiast informować herolda musi on pogadać ze strażami. [1] Po przegranej walce z wiedźmą otrzymamy dwa wybory: przekonać monarchę do egzekucji (będziemy musieli poprawić relacje z królem, aby się zgodził) lub skorzystać z pomocy straży (rozmawiamy z dwoma wybranymi żołnierzami spośród wszystkich wskazanych). [2]
Cudowne Wesele - Monarcha
W tej wersji nasz monarcha pobierze się z wiedźmą.
Na początku otrzymamy wybór - czy wolimy dziewczyny, czy chłopców. Od tego będzie zależeć płeć przyszłego partnera lub partnerki. Żeby wypełnić cel "porozmawiaj z obywatelem o sporze" wystarczy podjąć ten temat w rozmowie z dowolnym mieszkańcem. [1] Na Połaci Osądu odsyłamy dwóch stręczycieli (klikając na nich i wybierając odpowiednią opcję), a później uwalniamy wskazaną osobę z dybów. [2]
Po zaproszeniu osoby do zamku otrzymamy wybór - w pierwszym przypadku będziemy ćwiczyć strategię wojskową z przyszłą partnerką/partnerem, a w drugim spróbujemy użyć naszego uroku. [1] Kolejny wybór dotyczy zaproszenia na plażę lub do lasu. Na miejscu musimy porozmawiać z Simem, a później pocałować go namiętnie. Żeby tego dokonać wybieramy kolejne opcje z panelu "romantyczne" (pierwszy pocałunek, nieśmiały pocałunek, pocałunek i w końcu namiętny pocałunek). [2]
Ostatni wybór dotyczy losów zazdrosnego czarnoksiężnika - możemy go zgładzić lub oszczędzić i wygnać z królestwa. Żeby wziąć ślub najpierw staramy się o rękę, a później wybieramy opcję "weź ślub".
Kontr-zaklęcie - Czarodziej
Przebieg tego wariantu jest niemal identyczny jak w Koniec z Wiedźmą - Czarodziej.
Kontr-zaklęcie - Kapłan Jakubiński
Zadanie podobne do poszczególnych wariantów Koniec z Wiedźmą. Po wyproszeniu wiedźmy musimy rozgrzeszyć mieszkańców i wygłosić kazanie. Robimy to z poziomu ambony - wpierw ustalając godzinę kazania i później używając obiektu o wybranej porze. [1] Pod koniec otrzymamy wybór jak poradzić sobie z przeciwniczką - w jednej wersji zwabimy ją do katedry i pokonamy dzięki mocy religii, a w drugiej ześlemy na nią Furię Wszechwidzącego. [2]
Kontr-zaklęcie - Medyk
Medyk na początku udaje się do lasu zbierać zioła. [1] Po wygnaniu wiedźmy z lecznicy oddajemy dowodzenie asystentowi i wyrabiamy 2 Słabe Olea Lecznicze (na jedno potrzeba: 2 x Dzikie Kwiecie, 1 x Dzikorzeń, 3 x Trawoziele). Większość z nich znajdziemy w ogródku przy wieży maga lub w okolicy (ewentualnie można udać się do Kramu Wiejskiego). [2]
W lecznicy dostaniemy wybór - studiowanie trucizny, albo atak na wrażliwe miejsce. W obu przypadkach prowadzimy badania siadając przy Archiwum, [1] a później testujemy przedmiot na asystencie (będzie w lecznicy w godzinach pracy - po 8:00 rano). Na koniec aplikujemy specyfik wiedźmie. [2]