Wyprawa Jakubina 2- Katastrofalna Pielgrzymka | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Wyprawa Jakubina 2: Katastrofalna Pielgrzymka
Koszt: 4 PM
Podejścia:
- Poświęcenie - 20 PZ, 600 $, 1280 PD, +4 Kultura. Postacie: dowolny Jakubin.
- Golem Jan - 30 PZ, 600 $, 1280 PD, +2 Kultura, +1 Wiedza, Postacie: Kowal + Czarodziej.
- Łapówka - 40 PZ, 800 &, 960 PD, +1 Ochrona, +1 Kultura. Postacie: Kupiec lub Szpieg.
Poświęcenie
Dość proste zadanie, które różni się nieznacznie dla poszczególnych postaci. [1] W zależności od profesji zobaczymy różnice w kwestii pytania innych osób o temat strachu przed śmiercią - w przypadku Medyka trzeba chociażby przedyskutować ten temat z przyjacielem (musimy więc zawrzeć z kimś dobrą znajomość). [2]
W pewnym momencie będziemy też musieli dać upust strachowi nad morzem - robimy to w dokach na molo. [1] Pod koniec zadania otrzymamy wybór, czy wziąć pełną odpowiedzialność za nie na siebie - wybieramy opcję według własnego uznania. [2]
Golem Jan
Na początku zadania trzeba wynegocjować wewnętrzne śledztwo - uprzednio musimy poprawić relacje ze wskazaną osobą. [1] Czarodziej wytworzy Dowód Jakubińskiego Złodzieja z 3 nasion (kupimy je w Kramie Wiejskim). Później trzeba wyprodukować Proszek Namierzający (3 x Chropan, 2 x Trawoziele). Składniki kupujemy lub zbieramy (Chropan znajdziemy wydobywając inne rudy). [2]
W pewnym momencie otrzymamy wybór - zatrzymania lub oddania Mrocznego Kamienia. W obu przypadkach zabierzemy się za wykuwanie Golema: [1]
- Korpus Golema - 2 x Adamant (dostępny za boiskiem), 1 x Żelaziwo
- Nogi Golema - 1 x Azuryt (dostępny na rynku, koło kamieni), 2 x Chropan, 1 x Żelaziwo
- Ramiona Golema - 2 x Elektrum (dostępne koło jaskini, pomiędzy grobami), 1 x Mitryl (dostępny pod murami, pomiędzy kościołami), 1 x Żelaziwo
Mag musi natomiast wykonać Eliksir Golema - 2 x Krwawy Mech, 1 x Nocny Cień. [2]
Łapówka - Kupiec
Żeby dowiedzieć się o zaginionych malowidłach przepytujemy trzech mieszkańców. [1] Kolekcjoner Sztuki, którego szukamy jest koło Padołu. [2]
Otrzymamy wybór - znaleźć prawdziwy Gładokorzeń lub sfałszować go. W pierwszym przypadku zasadzimy go w lesie, a w drugim sfałszujemy. Fałszując obiekt musimy postarać się o zupę rybną - robimy ją z 1 pstrąga i 1 śledzia, a potem chowamy do ekwipunku. [1] W pewnym momencie trzeba nakłonić 4 osoby do zakupów - żeby było to możliwe musimy w ogóle otworzyć Kram, czyli umieścić w nim jakiś obiekt na sprzedaż. Później korzystamy z umiejętności Kupca - Namów/Pochlebiaj, a w końcu Namawiaj do Kupa Towaru. [2]
Łapówka - Szpieg
Szpieg otrzyma wybór już na początku zadania - albo poszukać dzieła sztuki albo uciec się to szantażu. W pierwszym przypadku stworzymy królewskie papiery lub ukradniemy obraz z Wioski. W drugim podłożymy kolekcjonerowi skradzione towary Króla.