Święta Kontrola; Trefniś | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Święta Kontrola
Koszt: 3 PM
Podejścia:
- Nikt nie spodziewa się Jakubińskiej Inkwizycji - 30 PZ, 1400 $, 2080 PD, +2 Kultura. Postacie: Kapłan Jakubiński.
W tym zadaniu Kapłan Jakubiński przetrwa wymagającą kontrolę Inkwizytora.
- będziemy musieli wygłosić kazanie - klikamy na ambonę i ustalamy jego godzinę, a następnie stawiamy się o niej w kościele
- kolejną czynnością będzie wykonanie święconej wody i poświęcenie pięciu obiektów (chodzi o dowolne przedmioty w kościele)
- szukając kogoś, kto nie lubi kościoła udajemy się na Rynek - powinniśmy trafić na osobę, która będzie szydziła z Kapłana
- nawrócenie 5 Simów nie jest trudne, o ile mamy wysokie skupienie
Trefniś
Koszt: 3 PM
Podejścia:
- Błazen na Jeden Dzień - 30 PZ, 900 $, 2080 PD, +3 Kultura, -1 Obrona. Postacie: Monarcha.
Błazen na Jeden Dzień
Podążamy za wytycznymi misji. Żeby autoryzować dekrety korzystamy ze Stolika Skryby. Później oddajemy dokumenty. [1] Porozmawianie o polityce zagranicznej wymaga posiadania odpowiednich relacji z Simami - zaprzyjaźniamy się z nimi. [2]
Patrole kupieckie zorganizujemy dzięki dowolnej mapie taktycznej - najpierw oceniamy na niej sytuację polityczną. [1] Audiencji udzielimy za pomocą tronu. [2] Zwykle górna odpowiedź na prośby poddanych kosztuje pieniądze, ale zwiększa popularność. Ta na dole odwrotnie - jest za darmo, ale zmniejsza popularność.
Kiedy przyjdzie czas zamiany na jeden dzień z błaznem wybieramy mu odzienie w dowolnej komodzie ("wybierz odzienie"). [1] Na polanie przekonujemy doradcę do zamiany ról i mówimy o tym błaznowi. [2]
Król będzie mógł zagrać w coś lub powędkować. W pierwszym przypadku wracamy do Sali Tronowej i gramy w karty z dowolną postacią. [1] W drugim - łowimy ryby. [2]
Kolejne opcje to wyprawa morska (klikamy na statek) [1] lub zakupy w Kramie Wiejskim. [2]
Po powrocie Monarchy idziemy do Sali Tronowej i gramy piosenki (jeśli nie mamy Gęśli - kupujemy je w Kramie Wiejskim). [1] Później zapewniamy rozrywkę fałszywemu Królowi (klikamy na Sima) i urządzamy pokaz marionetek (musimy ubrać strój Trefnisia, jest w wyposażeniu). [2]
Żeby zrobić sztuczkę z zagranicznym przywódca zaglądamy do kategorii "zabawne". Kiedy poprosimy fałszywego Króla o zamianę miejsc odmówi i rozkaże tańczyć. Możemy się sprzeciwić (zostaniemy zakuci w dyby) lub przystać na to (tańczymy). [1] Na koniec uwalniamy Doradcę Królewskiego z Dybów i załatwiamy z nim zamianę miejsc. [2] Jeśli chcemy możemy być pobłażliwi dla poddanego lub wtrącić go do Padołu (ikonka czaszki).