Smok z Miasta... (2) | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Zabij - Monarcha/Rycerz + Szpieg
W tej wersji Monarcha/Rycerz poprosi o pomoc Szpiega. Po podróżach agent będzie musiał przeczytać księgę z Kramu Wiejskego ("Smoki, Smoczaki i Wiwerny, Och!"). [1] Kupujemy tam też Elegancki Półtorak. Później Szpieg wyprodukuje dwa elementy w swoim Kąciku Wytwórczym:
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 Mądralica, 1 x Żaba
- Tynkturę Mrozu - 1 x Mądralica, 1 Pański Listek, 1 x Trawoziele
Składniki znajdziemy w Kramie Wiejskim. Mając oba produkty nasycamy miecz mrozem (klikamy na niego w ekwipunku). Król/Rycerz musi wypić miksturę i poćwiczyć z nową bronią (trzeba wyposażyć miecz). Odporność na ogień przetestujemy przy dowolnym kociołku - okaże się, że coś nie wyszło. Szpieg będzie musiał zrobić prawdziwy eliksir:
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 x Mądralica, 1 x Pijawka.
Zabij - Monarcha/Rycerz + Czarodziej
W tej wersji Monarcha/Rycerz poprosi o pomoc Czarodzieja. Mag będzie musiał badać smoki w Archiwum. [1] Następnie Czarodziej musi zdobyć Elegancki Półtorak (z Kramu Wiejskiego) i wytworzyć:
- Tynkturę Mrozu - 1 x Mądralica, 1 Pański Listek, 1 x Trawoziele [2]
Następnie trzeba nasycić miecz mrozem.
Czarodziej będzie musiał przeczytać księgę z Kramu Wiejskego ("Smoki, Smoczaki i Wiwerny, Och!") [1] i później zapamiętać zaklęcie Odporność na Ogień (Ogień, Światło, Energia). [2]
Kiedy rzucimy na Monarchę/Rycerza wskazane czary coś pójdzie nie tak. Po medytacji zapamiętujemy zaklęcie Ochrona Przed Ogniem (Powietrze, Ogień, Energia). Dopiero teraz postać będzie gotowa na ostateczną konfrontację.
Zabij - Monarcha/Rycerz + Medyk
W tej wersji Monarcha/Rycerz skorzysta z pomocy Medyka. Lekarz będzie musiał badać smoki w swoim Archiwum. [1] Następnie bohater wspomagający będzie musiał przeczytać księgę z Kramu Wiejskego ("Smoki, Smoczaki i Wiwerny, Och!"). Kupujemy z nim też Elegancki Półtorak i składniki na Tynkturę Mrozu. [2]
- Tynkturę Mrozu - 1 x Mądralica, 1 Pański Listek, 1 x Trawoziele
Nasycony mrozem miecz oddajemy Rycerzowi/Królowi, razem z kolejną miksturą:
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 x Mądralica, 1 x Żaba
Odporność na ogień przetestujemy przy dowolnym kociołku - okaże się, że coś nie wyszło. Medyk będzie musiał zrobić prawdziwy eliksir:
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 x Mądralica, 1 x Pijawka.
Zabij - Czarodziej + Kupiec
W tej wersji Czarodziej poprosi o pomoc Kupca. Magik zajmie się badaniem smoków, a handlarz kupi książkę w Kramie Wiejskim (Foliał Niewrażliwości na Ogień). [1] Żeby wypełnić zadanie "powściekaj się na morze" musimy kliknąć na molo koło statku i wybrać odpowiednią opcję. [2]
Czarodziej będzie musiał zapamiętać dwa czary: Błyskawica (Siła, Powietrze, Energia) i Burza (Powietrze, Siła, Porządek). [1] Na koniec testujemy zdobyte przedmioty i szykujemy się do bitwy ze smokiem. [2]
Zabij - Czarodziej + Szpieg
W tej wersji Czarodziej skorzysta z pomocy Szpiega. Na początku Mag bada smoki, a Szpieg kupuje księgę w Kramie Wiejskim (Foliał Niewrażliwości na Ogień). [1] Żeby wypełnić zadanie "powściekaj się na morze" musimy kliknąć na molo koło statku i wybrać odpowiednią opcję. [2]
Czarodziej będzie musiał zapamiętać dwa czary: Błyskawica (Siła, Powietrze, Energia) i Burza (Powietrze, Siła, Porządek). [1] Szpieg wyprodukuje dwa elementy w swoim Kąciku Wytwórczym:
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 Mądralica, 1 x Żaba
Gdy okaże się, że ten eliksir nie działa tworzymy (wypróbujemy jego skuteczność na Szpiegu):
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 x Mądralica, 1 x Pijawka.
Zabij - Czarodziej + Medyk
W tej wersji Czarodziej skorzysta z pomocy Medyka. Na początku Mag bada smoki, a Medyk kupuje księgę w Kramie Wiejskim (Foliał Niewrażliwości na Ogień). [1] Później Medyk będzie musiał wykonać miksturę:
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 Mądralica, 1 x Żaba
Żeby wypełnić zadanie "powściekaj się na morze" musimy kliknąć na molo koło statku i wybrać odpowiednią opcję. [1] Czarodziej będzie musiał zapamiętać dwa czary: Błyskawica (Siła, Powietrze, Energia) i Burza (Powietrze, Siła, Porządek). [2]
Gdy okaże się, że ten eliksir nie działa tworzymy (wypróbujemy jego skuteczność na Medyku):
- Eliksir Niewrażliwości na Ogień - 1 x Dzikorzeń, 1 x Krwawy Mech, 1 x Mądralica, 1 x Pijawka.