Turniej Honoru | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Turniej Honoru
Koszt: 3 PM
Specjalne: Po wykonaniu tego zadania przyłączymy do Królestwa państwo Przygodzin.
Podejścia:
- Sabotuj Czempiona Przygodzinu - 20 PZ, 1050 $, 1040 PD, +1 Ochrona, +1 Wiedza. Postacie: Szpieg + Monarcha/Rycerz.
- Wzmocnij Czempiona miasta... - 20 PZ, 1050 $, 1040 PD, +1 Ochrona, +1 Kultura. Postacie: Rycerz/Monarcha + Medyk/Czarodziej.
Sabotuj Czempiona Przygodzinu
W tej wersji Szpieg postara się przeszkodzić przeciwnej drużynie.
Wiejską rakietkę kupimy w Kramie Wiejskim. [1] Szpieg będzie musiał wytworzyć Drakiew Nasenną (1 x Dzikie Kwiecie, 2 x Nocny Cień, 4 x Trawoziele, 3 x Wilcza Jagodna). Podstawowe składniki znajdziemy w Kramie Wiejskim, a Nocny Cień na cmentarzu. [2]
W międzyczasie Rycerz/Monarcha musi zagrać w królanta ze wskazaną osobą. Żeby to zrobić udajemy się na boisko po czym klikamy na wskazanego Sima i wybieramy opcję "zaproś do gry w królanta".
Szpieg: Żeby podać doprawiony napój upewniamy się, że mamy Drakiew Nasenną w ekwipunku i udajemy się do Tawerny (lub innego miejsca pobytu celu). Tam klikamy na beczułkę i wybieramy "podaj doprawiony napój", a następnie odpowiedniego Sima (jeśli w beczce nie ma napoju to warzymy go).
Kolejnym przedmiotem, który wytworzy Szpieg jest Trucizna Kontaktowa (Jad Żygulczy, 1 x Krwawy Mech, 1 x Trawoziele, 1 x Wilcza Jagoda).
Wzmocnij Czempiona miasta... - Czarodziej
Czarodziej będzie musiał przeprowadzić badania - realizujemy je w jego Archiwum. [1] Później czeka nas konieczność zapamiętania zaklęcia Wytrzymałość (Powietrze, Energia, Światło) i rzucenia go na Monarchę/Rycerza. Postać musi zagrać w królanta ze wskazaną osobą. Żeby to zrobić udajemy się na boisko po czym klikamy na wskazanego Sima i wybieramy opcję "zaproś do gry w królanta".
Kolejnym zadaniem maga będzie wytworzenie eliksiru Świeży-Już (3 x Krwawy Mech, 2 x Mądralica, 1 x Orloes) - w Zakątku Wytwórczym w Wieży (Mądralicę znajdziemy koło kościołów, resztę składników w Kramie Wiejskim). [1] Rycerz/Monarcha upije się w Karczmie - wystarczy wziąć kilka napitków jeden po drugim (jeśli brakuje ich w beczce, to warzymy dowolny napój). [2]
Na koniec Mag musi przygotować zaklęcie Wigor (Ogień, Światło, Energia) i rzucić na Rycerza/Monarchę, który stanie do boju.