Złowieszczy Czarnoksiężnik | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Złowieszczy Czarnoksiężnik
Koszt: 2 PM
Podejścia:
- Oszczędź Czarnoksiężnika - 20 PZ, 1000 $, 1320 PD, + 2 Wiedza, +2 Kultura. Postacie: Kapłan Piotreański lub Kapłan Jakubiński + Czarodziej i Monarcha.
- Zgładź Czarnoksiężnika - 20 PZ, 1000 $, 1320 PD, +2 Ochrona, +2 Wiedza. Postacie: Czarodziej + Monarcha/Szpieg lub Rycerz/Monarcha/Szpieg + Kowal.
Oszczędź Czarnoksiężnika
Kapłan: Na początek nawracamy trzech Simów na daną wiarę (zakładka "kapłan", opcja "nawróć na wiarę" a później odpędzamy złe duchy ze studni. [1] Czarodziej: Badamy demoniczne przypadłości w Archiwum. [2]
Czarodziej: Zapamiętujemy zaklęcie Wypędzenie Demonów (Światło, Energia, Siła) i wracamy do Archiwum kontynuować badania. [1] Rzucamy czar na dowolnego Sima i wracamy do wieży - wykonujemy trzy Kamienie Oczyszczonego Ducha w Zakątku Wytwórczym (potrzebujemy Mądralicy - kupimy ją w Kramie Wiejskim lub znajdziemy na urwisko koło Katedry Jakubińskiej). [2] Przekazujemy je Kapłanowi.
Kapłan: błogosławimy Czarodzieja. [1] Kapłan: Wyczuwamy złe duchy (klikając na postać Kapłana). Czarodziej: Zostaną wskazane cele - rzucamy na nie czar Wypędzenia Demona. [2] Powtarzamy czynność z wyrabianiem obiektów, błogosławieństwem, itd.
Kapłan: Na koniec wygłaszamy kazanie przeciwko złym duchom (ustalamy dowolną godzinę kazań klikając na Ambonę i wracamy do niej o tej godzinie). [1] Zostanie wskazany ostatni cel - rzucamy na niego zaklęcie Czarodziejem, a potem błogosławimy Kapłanem. [2]
Zgładź Czarnoksiężnika - Czarodziej
W tym podejściu otrzymamy dwa warianty głównego bohatera: Czarodzieja (wtedy pomogą mu Monarcha lub Szpieg) albo Rycerza/Monarchę/Szpiega (z pomocniczą rolą kowala). Najbardziej rozbudowane zadanie ma zdecydowanie Czarodziej, więc to na nim skupiamy się w szczegółowym opisie odnośnie innych roli:
Postać główna: Rycerz/Monarcha/Szpieg - ich zadaniem będzie zrekrutowanie i wyszkolenie armii. Później wyślemy wojowników do boju i zgładzimy złego Maga.
Postać wsparcia: Kowal - kowal skupi się na tworzeniu rynsztunku dla armii.
Postać wsparcia: Monarcha - gdy Czarodziej zajmie się przygotowaniami do bitwy Król zadba o bezpieczeństwo Królestwa, zrekrutuje ochotników i wybierze się do jaskini w poszukiwaniu pewnego amuletu.
Czarodziej: Przygotowujemy zaklęcie Magiczna Strzała (Energia, Powietrze, Światło). [1] Udajemy się do Wioski, aby obudzić wieśniaka. [2]
Później rozmawiamy z doradcą i wracamy do wieży, aby wieszczyć. [1] Gdy pojawi się intruz rzucamy na niego zaklęcie Magicznej Strzały, a później wypytujemy. [2] Korzystamy z magicznej kuli ponownie, aby dowiedzieć się, kto kontroluje umysły poddanych.
Ostrzegamy króla. Następnie rzucamy zaklęcia na wskazane cele. [1] Używamy projekcji astralnej (opcja dostępna po kliknięciu na Czarodzieja). [2]
Jeszcze raz rozmawiamy z Królem, a później walczymy na umysły ("walka umysłów", po kliknięciu na Czarodzieja). [1] W tym czasie Król walczy z armią duchów, a Czarodziej bada w Archiwum naszyjnik. [2]
Prosimy Króla o znalezienie amuletu i wybieramy się nim do Jaskini. [1] Przekazujemy go Czarodziejowi i zbieramy pozostałości duchów z Króla (opcja dostępna po kliknięciu na tego Sima). Przekazujemy je Czarodziejowi. [2]
Czarodziejem tworzymy Wzmocniony Amulet Omnibusa w Zakątku Wytwórczym. [1] Próbujemy nowego przedmiotu na jednym ze wskazanych celów i mówimy Królowi o rezultatach. [2]
Po bójce między postaciami zapamiętujemy zaklęcie Rozbłysk (Energia, Ogień, Światło). [1] Spotykamy się z Królem na Rynku i rzucamy czar.
Kiedy pojawi się Magnus dajemy mu amulet Czarodziejem. [1] Teraz wykonujemy egzekucję Królem. [2]