Sprawa Zaginionego Monarchy; Stary Pokaz Magii | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Sprawa Zaginionego Monarchy
Koszt: 3 PM
Podejścia:
- Przeszukaj Cienie - 20 PZ, 1750 $, 1560 PD, +2 Ochrona, +1 Wiedza. Postacie: Szpieg.
- Cudowny Wieczór Tajemnic - 20 PZ, 1350 $, 2080 PD, +1 Kultura, +2 Wiedza. Postacie: Czarodziej + Bard.
Przeszukaj Cienie
Dość krótkie zadanie, w którym Szpieg odszuka Króla.
Większość celów tego zadania jest prosta. Żeby przesłuchać podwładnego wybieramy opcję z zakładki "szpieg". [1] Otrzymamy wybór odnośnie płci osoby z sekretnego związku - jest on dowolny. [2]
W pewnym momencie będziemy musieli wytworzyć Oleum Prawdy w siedzibie Szpiega (3 x Mądralica, 4 x Trawoziele, 2 x Wilcza Jagoda). [1] Mając miksturę udajemy się w miejsce przebywania celu - czyli najprawdopodobniej do Tawerny. Tam podajemy doprawiony napój - klikając na beczkę i wybierając odpowiednią opcję (wskazujemy też osobę, której dotyczy misja). [2]
Stary Pokaz Magii
Koszt: 3 PM
Podejścia:
Cudowny Wieczór Tajemnic
Czarodziej: Sprawdzamy przygotowane zaklęcia klikając na postać. Następnie przeprowadzamy tajemne badania i wybieramy się na Połać Osądu. Później przygotowujemy czary: Rozbłysk (Energia, Ogień, Światło), Zniknij (Powietrze, Światło, Siła), Magiczna Melodia (Siła, Powietrze, Energia). [1] Dobieramy też asystentów - kobiety lub mężczyzn (prosimy mieszkańców odpowiedniej płci). [2]
Bard: Bard musi przygotować Tawernę - warzymy dowolny napitek w beczułce, piszemy ulotki przy stole skryby (nie ma takiego w Tawernie, znajdziemy go np. w Zamku), zamiatamy. [1] Następnie kupujemy Znakomite Struny w Kramie Wiejskim i zapraszamy na występ wskazane osoby. Następnie ćwiczymy piosenkę na Lutni. [2]
Czarodziej: Wracamy do wieży i tworzymy zaklęcie Sondy (Energia, Światło, Powietrze). Rzucamy je na trzech potencjalnych asystentach (asystentkach). Następnie wybieramy osobę, która podoba się nam najbardziej i tłumaczymy jej występ. [1] Bard: Gdy asystent(ka) zostanie wybrana udajemy się zdjąć miarę, a później odebrać strój w Wiosce. Przekazujemy odzienie wskazanej osobie i piszemy krótką sztukę (np. komedię) w Tawernie (zdobycie inspiracji zostało omówione w dziale o postaciach).
Bard: Czytamy głośno ogłoszenie (klikając na postać Sima), a później gramy na lutni na scenie. Czarodziej: wykonujemy sztuczkę na osobie asystującej (zakładka "zabawne"), a później sprawiamy, aby jej ubranie zniknęło. Kiedy Bard zagra na scenie rzucamy zaklęcie "Magiczna Melodia", a następnie "Zniknij" (gdzieś z dala od Rynku). Wracamy Magiem na Rynek [2] Na koniec wykonujemy Bardem sztukę na scenie, a Czarodziejem rzucamy zaklęcie "Rozbłysk".