Palenie Ksiąg | Misje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Palenie Ksiąg
Koszt: 3 PM
Podejścia:
- Program Nauki Czytania - 20 PZ, 750 $, 880 PD, +3 Kultura. Postacie: Bard lub Monarcha.
- Straszne Opowieści - 20 PZ, 750 $, 1320 PD, +2 Kultura, +1 Wiedza. Postacie: Bard + Czarodziej.
Program Nauki Czytania
Po otwarciu dochodzenia udajemy się do lasu ("obejrzyj palenie"). Później rozmawiamy z osobami, które z niego wyjdą. [1] Żeby napisać poemat musimy zebrać dwie inspiracje (opcja Bard po kliknięciu na dowolną osobę). Później udajemy się do Tawerny i korzystamy z Archiwum Barda. Tutaj zestawiamy dwie inspiracje i piszemy utwór. [2] Wygłaszamy go wskazanym osobom (opcja "odczytaj" w menu "bard").
Wieśniacy będą chcieli nauczyć się czytania - idziemy w tej sprawie do Króla. Niezbędny Elementarz kupimy w Kramie Wiejskim. Wracamy do Tawerny i rozpoczynamy lekcję. [1] Możemy kontynuować ją w formie muzycznej lub aktorskiej. W tym pierwszym przypadku klikamy na lutnię z Wyposażeniu i układamy nowy tekst (jeśli pękną struny, wymieniamy je). [2] Później wykonujemy pieśń na scenie.
Udzielamy kolejnej lekcji czytania wskazanej osobie i udajemy się na polanę leśną. Rozmawiamy z uczniem i idziemy do lasu nauczać grupę. Wracamy do Tawerny i piszemy początek księgi przy Archiwum. [1] Następnie zbieramy rozdziały od uczniów. Czytamy książkę.
Straszne Opowieści
Ten wariant rozpoczyna się jak poprzedni. Po odkryciu procederu palenia ksiąg prosimy o pomoc Czarodzieja. Bard musi teraz pisać Księgę - trzeba do tego zebrać inspiracje (klikając w dowolne miejsce lub na Simów i wybierając opcje: "proś o inspiracje", "szukaj inspiracji" z zakładki Bard). Później zestawiamy inspiracje korzystając z Archiwum Barda. [1] Czarodziej bada zaklęcia ognia w Archiwum w Wieży. [2]
Gotową księgę przekazujemy Czarodziejowi. Żeby zamienić ją w niepalną księgę potrzebujemy Mistycznego Naparu (składniki: 1 Pański Listek, 3 Trawoziele, 2 Wilcza Jagoda, 1 Woda Studzienna). Obiekty wyrabiamy w Zakątku Wytwórczym na parterze Wieży.
Przekazujemy Niepalną Księgę jednemu z wieśniaków spod Lasu i udajemy się oglądać palenie (klikając na Las). Po powrocie prosimy Barda o kolejną powieść. Wysyłamy muzyka, aby się tym zajął, a Czarodziejem tworzymy Jajo Manipulacji Muzycznej w Zakątku Wytwórczym (składniki: 1 Dzikorzeń, 1 Jajko, 2 Nasiona, 1 Trawoziele). Przekazujemy je Bardowi i gramy piosenkę dla Jaja. Oddajemy je w ręce Czarodzieja, który przetworzy to w swojej Wieży w Zaklęty Żal Palacza. Zanosimy przedmiot Wieśniakom i jeszcze raz idziemy na palenie ksiąg do Lasu.