Chcemy Ksiąg, Nie Wojny; Czas Wolny; Czeladnik Kowala | Misje poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Chcemy Ksiąg, Nie Wojny
Koszt: 3 PM
Podejścia:
- Tłumaczenie Na Potęgę - 30 PZ, 1400 $, 2080 PD, +1 Kultura, +2 Wiedza, -1 Ochrona. Postacie: Kapłan Piotreański.
- Zwerbuj Czeladnika - 30 PZ, 1050 $, 1560 PD, +1 Ochrona, +1 Wiedza. Postacie: Kowal.
Tłumaczenie Na Potęgę
W tym zadaniu otrzymamy dziwną księgę i podejmiemy się jej tłumaczenia. Atrament dostaniemy w Kramie Wiejskim (Flaszka Atramentu), a papier od mieszkańców. [1] Tłumacząc tekst będziemy równocześnie szukać ilustratorów - wybieramy dowolnego z nich. [2]
Po zakończeniu tłumaczeń wszystkich części otrzymamy wybór - pozostawić obecną wersję lub zacząć nową (wtedy będziemy musieli powtórzyć kilka wcześniejszych etapów misji). Na zakończenie będziemy mogli rozdać książkę za darmo lub sprzedać w Wiosce.
Czas Wolny
Koszt: 0 PM
Podejścia:
Misja pozbawiona celów, w której możemy dowoli poznawać królestwo.
Czeladnik Kowala
Koszt: 3 PM
Specjalne: W tym zadaniu wytworzymy specjalne przedmioty (
Podejścia:
Zwerbuj Czeladnika
W tym prostym zadaniu musimy wykonać kilka specjalnych czynności (poza zwykłymi rozmowami). Najpierw kupimy Fartuch Amatora (w Kramie Wiejskim). [1] Później wykuwamy:
- Szczypce Żółtodzioba - 1 x Fosfor, 2 x Żelaziwo
- Młot Pomocnika - 1 x Chropan, 2 x Fosfor [2]
Do tego dodajemy:
- Złom do ćwiczeń - 3 x Chropan
Władca zażyczy sobie nowej zbroi:
- Prototypowa Zbroja Królewska - 1 x Fosfor, 1 x Mitryl, 2 x Żelaziwo [1]
Nasz nowy pomocnik nie poradzi sobie ze sprzątaniem - możemy go pogonić lub odesłać po dobroci. [2] Wkrótce znajdziemy nowego ochotnika (lub ochotniczkę). Na koniec wykuwamy:
- Miecz Szlachcica - 1 x Kamienie Ozdobne, 1 x Półtorak
Kamienie do miecza kupimy w Kramie Wiejskim.