Pełne Kufry | Ambicje w The Sims Średniowiecze poradnik The Sims: Średniowiecze
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Pełne Kufry
Punkty Misji: 60
Cel: Zarób określoną kwotę.
- Można z tego wyżyć - 25000
- Mała fortuna - 50000
- Złota era - 65000
- Po uszy w złocie - 80000
Jak osiągnąć: W tym scenariuszy chodzi o ogólny zarobek we wszystkich profesjach. Jak zarabiamy? Liczy się każda moneta wpływająca na konto naszych postaci - nagrody za misje, kasa za sprzedane przedmioty. Przy tym, nie chodzi o to, aby mieć określoną liczbę pieniędzy na koncie, więc możemy je spokojnie wydawać (pod uwagę brany jest sam fakt zarobku).
Podczas zabawy najlepiej skupić się na profesji Kupca, który zwykle może zarobić najwięcej. Wszystkie wytworzone i zebrane przedmioty warto sprzedawać za jego pośrednictwem (wysyłając je do odpowiednich państw, ich zapotrzebowanie można sprawdzić na mapie taktycznej). Król, czy Rycerz zarabiają nieźle na polowaniach, a Kowal na wykuwanych mieczach (musimy jednak rozwinąć go, aby zdobyć większe możliwości wytwórcze).
Opłaca się też przenieść herosa z poprzedniej ambicji i zwiększyć nim podatki w królestwie. Unikamy natomiast grania Kapłanami obu kościołów. To nie znaczy, że nie wprowadzamy ich do zabawy - każdy bohater generuje bowiem pewien dzienny dochód.
Jeśli mamy okazję to przejmujemy kontrolę nad państwem Jakocjum - zwiększa ono dzienne dochody Simów. Aby to zrobić zawieramy sojusz z krajem na mapie taktycznej i wykonujemy zadanie, które pozwoli przejąć władzę (Śmierć Awatar). Kolejny wzrost zagwarantuje podniesienie aspektu Dobrobytu.