[Interval 07] Union | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Interval 07 - Union
Wejdź do nieco większego pomieszczenia. Zignoruj chwilowo Stokes i skieruj się w stronę głównego terminalu, przy którym odnajdziesz nowy dokument [#354] - Containing Alma. Dopiero teraz dołącz do swej koleżanki z zespołu i skorzystaj z panelu kontrolnego w celu przetransportowania drużyny w nowe miejsce.
[#354]
Zbadaj centralną część nowego pomieszczenia a odnajdziesz cenny dokument - Situation update. Skieruj się teraz w stronę pokazanego na screenie [#355] korytarza. Tu natrafisz na kolejny dokument, a mianowicie Power flow. Ruszaj dalej. Po chwili dotrzecie do miejsca, w którym ponownie zmuszony zostaniesz do odbycia procedury dekontaminacji.
[#355]
Śmiało przejdź przez długi korytarz. Na jego końcu odnajdziesz dokument - Music box. Skieruj się do ostatniej już śluzy, odczekaj na zakończenie procesu i idź dalej. W pokazanym na screenie [#356] miejscu natrafisz na ostatni już spośród bonusowych przedmiotów - Emergency shutdown. Podnieś dokument i skieruj się do większego pomieszczenia.
[#356]
Wysłuchaj komentarza Stokes i skieruj się w lewo. Skorzystaj z pokazanego na screenie [#357] panelu kontrolnego. Zaczekaj aż główny bohater pociągnie za wszystkie trzy dźwignie. Ruszaj w stronę widocznego w oddali fotelu i wciśnij klawisz akcji żeby zająć nim miejsce. Obejrzyj teraz bardzo ciekawą scenkę przerywnikową.
[#357]
Po odzyskaniu kontroli nad głównym bohaterem znajdziesz się w bardzo nietypowym miejscu. Chwilowo nie musisz się obawiać ataków z niczyjej strony, tak więc zbliż się do pokazanego na screenie [#358] urządzenia. Zapamiętaj sobie jego kształt. Obejrzyj nową cut-scenkę, tym razem z udziałem zmutowanego Keegana.
[#358]
Druga faza tej scenki jest już trudniejsza, a to dlatego, że na planszy będą pojawiały się zjawy przypominające byłego członka drużyny. Walka z nimi jest pozbawiona sensu, a to dlatego, że na miejsce "zabitych" zjaw pojawią się kolejne. Załącz spowolnienie czasu i kieruj się w stronę pokazanego na screenie [#359] panelu. Eliminuj tylko te zjawy, które staną Ci na drodze. Skorzystaj z urządzenia, a awansujesz do kolejnej fazy.
[#359]
Niewiele się tu zmieni, poza tym, że wrogów będzie jeszcze więcej. Kieruj się w lewo, a następnie prosto. Zlokalizuj urządzenie i pociągnij za dźwignie. Do zaliczenia masz jeszcze jedną, najtrudniejszą fazę. Lokalizację panelu kontrolnego pokazałem na screenie [#360]. Oznacza to, że musisz obejść od lewej strony dużą okrągłą konstrukcję. Pamiętaj o tym żeby za każdym razem skupić się na jak najszybszym dotarciu do urządzenia.
[#360]
Na zakończenie musisz wygrać mini-grę, której założenia przypominają starcie z pułkownikiem Vankiem. Przez cały czas wciskaj więc prawy przycisk myszy, a dopiero na sam koniec wciśnij lewy przycisk myszy [#361]. Gratulacje! Właśnie ukończyłeś grę! Nie pozostaje nic innego, jak tylko rozkoszować się końcowym filmikiem. :-)
[#361]