Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 06] Deterioration cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Po drodze skorzystasz ze schodów. Nie pomiń także pokazanego na screenie [#315], leżącego na ziemi dokumentu - Replica brochure 1. Za rogiem wpadniesz na pierwszych przeciwników. Do ich eliminacji proponuję używać karabinu szturmowego, snajperki lub działka laserowego. Warto także podrzucić im parę granatów. Upewnij się, że zdołałeś ich wszystkich zabić i ruszaj w stronę kolejnych schodów.

[#315] - [Interval 06] Deterioration cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#315]

Po znalezieniu się na górnym balkoniku skieruj się w stronę pokazanej na screenie [#316] ogromnej platformy. Nie pomiń leżącego na ziemi nowego dokumentu - STS guidelines. Zbadaj teraz okolicę w poszukiwaniu apteczek i pancerzy, ALE niczego nie podnoś ponieważ wszystkie te przedmioty będą Ci wkrótce bardzo potrzebne, a zapewne nie wyczerpałeś zapasu apteczek ani punktów zbroi.

[#316] - [Interval 06] Deterioration cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#316]

W celu wprawienia całej tej platformy w ruch musisz skorzystać z pokazanego na screenie [#318] panelu kontrolnego. Przez kilkanaście najbliższych sekund będziesz jeszcze bezpieczny, niemniej warto wykorzystać okazję do zapoznania się z konstrukcją platformy. W szczególności zapamiętaj sobie przejście na lewo od panelu, bo wkrótce zostanie ono otwarte. Po kilku chwilach w okolicy pojawi się druga platforma, a wraz z nią nowi przeciwnicy.

[#317] - [Interval 06] Deterioration cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#317]

Przed Tobą zdecydowanie najtrudniejsza bitwa w całej grze. Musisz bronić się przez dobrych kilka minut, radząc sobie zarówno z oddalonymi celami, jak i przeciwnikami, którzy spróbują podejść bliżej. Nie radzę pozostawać w okolicach panelu, gdyż byłbyś tam bardzo odsłonięty. Wycofaj się w lewo. Pierwsze grupy będą pojawiały się na sąsiedniej ruchomej platformie [#318], tak więc warto tu umiejętnie używać snajperki.

[#318] - [Interval 06] Deterioration cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#318]

Musisz teraz przygotowany na dwie rzeczy - na to, że niektórzy wrogowie będą podejmowali abordażu oraz na to, że na Twojej platformie pojawią się nowi przeciwnicy. Wykorzystają oni przejście, o którym już wcześniej wspominałem [#319]. Do ich eliminacji proponuję używać granatów. Jeśli zaś o wrogów, którzy dopiero dążą do przedostania się na Twoją platformę, prowadź ciągły ostrzał z karabinu szturmowego lub działka laserowego.

[#319] - [Interval 06] Deterioration cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#319]

W miarę możliwości broń się jak najdalej od panelu kontrolnego, z którego wcześniej korzystałeś. Nie zapomnij o możliwości podniesienia apteczki i pancerza. Po kilku chwilach usłyszysz ostrzeżenie o kolizji, aczkolwiek na razie komunikaty te możesz zignorować. Uważaj natomiast na wrogów, którzy będą zjeżdżali po linach [#320] oraz przeskakiwali na Twoją platformę. W miarę możliwości likwiduj ich zanim będą zdolni do rozpoczęcia ostrzału.

[#320] - [Interval 06] Deterioration cz.8 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#320]