Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 02] Isolation cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Udaj się teraz do drugiego pomieszczenia kontrolnego. Zbliż się do pokazanego na screenie [#84] panelu komputerowego i wciśnij klawisz akcji w celu odblokowania dostępu do pomieszczenia z ciałem. Musisz się tam teraz udać, tak więc wyjdź z tego pomieszczenia i zlokalizuj podwójne drzwi. Udaj się w lewo i obejrzyj ciekawą scenkę przerywnikową. Na szczęście nic Ci tu nie grozi, tak więc spokojnie zaczekaj na jej zakończenie.

[#84] - [Interval 02] Isolation cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#84]

Ruszaj w stronę korytarza gdzie rozegrała się akcja ostatniej cut-scenki. Zignoruj składzik i idź prosto. Przejdź przez kolejne pomieszczenie kontrolne. Tym razem nie będziesz musiał korzystać z konsoli. Warto zbadać mijany po drodze drugi składzik, gdyż natrafisz na apteczkę. Udaj się do pomieszczenia Exam 204 i odszukaj pokazany na screenie [#85] dokument (gra niedaleko tego miejsca uaktywni checkpoint) - Info: SGT Morales.

[#85] - [Interval 02] Isolation cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#85]

Po dłuższej wędrówce dotrzesz do rozwidlenia z ciałami zabitych pracowników placówki. Wybierz lewą odnogę. Mijaną po drodze zbroję chwilowo zignoruj, gdyż wkrótce i tak zaangażujesz się w walki. Na wrogów wpadniesz za rogiem. Warto wycelować w butle [#86], co znacząco ułatwi Ci ich eliminację. Uważaj na tych wrogów, którzy spróbują zaskoczyć Cię od lewej strony. Po wybranej bitwie wróć się po zbroję. Zbadaj też ciała żołnierzy w poszukiwaniu amunicji i granatów.

[#86] - [Interval 02] Isolation cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#86]

Przy próbie przedostania się do dalszej części laboratorium zostaniesz zaatakowany przez dwie kolejne grupy. Za każdym razem pomagaj sobie spowolnieniem czasu i wykorzystuj okoliczne obiekty w formie zasłony. Skieruj się do korytarza, w którym pojawili się wrogowie. Docelowo dotrzesz do miejsca [#87] gdzie poddany zostaniesz dekontaminacji.

[#87] - [Interval 02] Isolation cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#87]

Ignoruj zauważane w oddali potwory, gdyż nie zostaniesz przez nie teraz zaatakowany. Do celu prowadzi tylko jedna wąska ścieżka. Nie atakuj napotkanych po drodze wrogów (lewa kładka), gdyż nie zostaniesz przez nich zauważony. Potwór napadnie Cię dopiero w pokazanym na screenie miejscu [#88]. Gdy tylko zauważysz bestię załącz spowolnienie czasu, a do jej pokonania wykorzystaj strzelbę bojową lub inną giwerę skuteczną na krótkim dystansie.

[#88] - [Interval 02] Isolation cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#88]

Możesz iść dalej. Zanim skorzystasz ze schodów podnieś pokazany na screenie [#89] dysk z danymi - Harbinger failures. W okolicy natrafisz ponadto na apteczkę. Udaj się na wyższe piętro i otwórz lewe drzwi. Po dotarciu do rozwidlenia w pierwszej kolejności zainteresuj się zbadaniem lewego pomieszczenia. Zejdź po schodach i zabierz Reflex Injectora.

[#89] - [Interval 02] Isolation cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#89]

Wracaj na górę i ruszaj prosto, czyli w stronę wrogów, którzy korzystali niedawno z windy. Ignoruj eksplozje, które mają miejsce za Twoimi plecami, gdyż nie zostaniesz przypadkowo zraniony. Spręż się dopiero po dotarciu do windy [#90]. Przywołaj windę, szybko wejdź do środka i użyj konsoli zanim dotrą do Ciebie płomienie. W drodze na górę przygotuj sobie pistolet maszynowy.

[#90] - [Interval 02] Isolation cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#90]