Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 02] Isolation cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Udaj się naturalnie do oszklonego pomieszczenia. Miej się na baczności, gdyż w oddali może pojawić się dwóch nowych żołnierzy wroga. Odnajdziesz tu kolejne strzykawki. Skieruj się do korytarza zlokalizowanego w pobliżu automatów z napojami [#36]. Po drodze przygotuj sobie pistolet maszynowy i zaczekaj na naładowanie paska spowolnienia czasu.

[#36] - [Interval 02] Isolation cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#36]

Na dole zauważysz kilku przeciwników próbujących dobić się do pomieszczenia z cywilem. Rozbij szybę, załącz spowolnienie czasu i zastrzel ich lub obrzuć granatami [#37]. Nie zeskakuj na dół dopóki nie będziesz miał pewności, że zostali zlikwidowani. Dopiero teraz wykonaj zeskok. Podnieś amunicję, granaty oraz zbroję. Ewentualnie podniesienie zbroi możesz sobie odłożyć na przyszłość, gdyż wkrótce czekają Cię tu nowe walki.

[#37] - [Interval 02] Isolation cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#37]

Obróć się i skieruj do prawego korytarza. Docelowo powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym znajdują się kolejne ubikacje. Tym razem odwiedź toalety dla pań. Wewnątrz ostatniej kabiny [#38] oprócz ciekawego malunku na ścianie natrafisz na nowy dokument - Info: 1LT Stokes. Możesz już wracać do głównego pomieszczenia.

[#38] - [Interval 02] Isolation cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#38]

Skieruj się do widocznych w oddali wind. Po lewej stronie znajdziesz strzykawki. Skorzystaj z panelu w celu przywołania windy. Szybko odwróć się i schowaj za lewą ścianą. Musisz eliminować zeskakujących z górnego balkoniku wrogów [#39]. Warto w tym celu pomagać sobie granatami oraz spowolnieniem czasu. Nie pozwól nikomu się zbliżyć, gdyż znacznie utrudniłoby Ci to sprawną eliminację.

[#39] - [Interval 02] Isolation cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#39]

Po zakończonych walkach zabierz amunicję oraz granaty. Udaj się do otwartej windy, obróć się i skorzystaj z pokazanego na screenie panelu [#40]. Winda po chwili zostanie niestety zatrzymana, gdyż przeciwnicy zorientują się, że znajdujesz się w środku. Masz tu dwa wyjścia - możesz ich rozstrzelać wspomagając się spowolnieniem czasu lub możesz od razu kucnąć i wejść do szybu wentylacyjnego.

[#40] - [Interval 02] Isolation cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#40]

Nie przestrasz się na widok spadającej windy. Idź w lewo i podążaj prosto tak długo aż wyjdziesz z szybu. Zignoruj parę wodną i skieruj się po schodach na wyższy poziom. Koniecznie wyłącz latarkę przed zbliżeniem się do nowych drzwi. Najbliżej rozstawionych wrogów [#41] obrzuć granatami, a z resztą rozpraw się z pomocą trybu spowolnienia czasu. Możesz pozostawać na zewnątrz lub wbiec do środka i schować się za najbliższą zasłoną.

[#41] - [Interval 02] Isolation cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#41]