[Interval 06] Deterioration cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Interval 06 - Deterioration
Ruszaj prosto, ignorując wszelkie zniekształcenia obrazu, których będziesz padał ofiarą. Skieruj się w stronę drzwi, przy który pojawiło się jasne światło. Otwórz je i zeskocz na tory. Nie musisz się tu na szczęście obawiać nadjeżdżających pociągów. Przejdź przez nieoświetlony tunel i podążaj w stronę widocznego w oddali wagonu. Po dotarciu na miejsce skieruj się w stronę pokazanego na screenie [#273] lewego peronu.
[#273]
Proponuję przygotować sobie teraz shotguna lub inną broń do walki na krótkim dystansie. Przez kilkanaście najbliższych minut będziesz sukcesywnie atakowany przez niewidzialne stwory [#274]. Na szczęście ich kamuflaż jest częściowo zauważalny, a ponadto możesz je namierzać po cichych dźwiękach, które będą wydawać. Po drodze nie zapomnij podnieś pancerza. Dwa stwory będą czaiły się w pobliżu schodów.
[#274]
Zanim skorzystasz ze schodów, zbadaj okolicę w poszukiwaniu amunicji [#275] oraz pierwszego dokumentu - Auburn woes. Dopiero teraz przemieść się na wyższy poziom konstrukcji. Tu musisz pozbawić życia kolejne dwa mutanty, przez które zostaniesz napadnięty. Po drodze zabierz granaty i przygotuj się na atak dwóch nowych potworów. Jedna z bestii zaskoczy Cię zapewne od tyłu, tak więc musisz się bardzo pilnować.
[#275]
Po dotarciu do dalszej części tej platformy skieruj się w prawo i zejdź po schodach na dół. W pokazanym na screenie [#276] miejscu odnajdziesz dwa cenne przedmioty - Reflex Injector i zbroję. Wracaj na górę. Zlokalizuj przewrócony automat. Przytrzymaj klawisz akcji w celu odsunięcia blokującego przejście obiektu i ruszaj prosto.
[#276]
Po dotarciu na peron zbadaj okolice jednego z centralnych słupów, albowiem natrafisz tu na pokazany na screenie [#277] dysk z danymi - Electrical hazard. Zeskocz teraz na tory. W okolicy odnajdziesz kolejną zbroję. Kieruj się w stronę dużego tunelu. Po drodze nie wpadniesz na nowe potwory, ale po dotarciu do zawalonej części konstrukcji wybierz broń do walki na długim dystansie.
[#277]
Kawałek dalej wpadniesz na żywych przeciwników [#278]. Do ich eliminacji proponuję używać Hammerheada, chyba że dysponujesz pełnym zapasem amunicji do karabinu szturmowego. Równolegle korzystaj z granatów, ale tylko do eliminacji liczniejszych grup. Skieruj się w stronę powalonej płyty, ale w międzyczasie przygotuj sobie najpotężniejszą broń.
[#278]