[Interval 04] Devastation cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Wybierz teraz z inwentarza wyrzutnię i podejdź trochę do przodu. Na placu boju pojawi się drugi robot, przy czym teraz głównie od Ciebie będzie zależało czy zostanie on pokonany. Taktyka walki pozostaje właściwie bez zmian w stosunku do ostatniej "poważnej" walki. Na początek używaj granatów ogłuszających, a nieruchomego robota atakuj z wyrzutni [#156]. Powtarzaj te czynności tak długo aż odniesiesz zwycięstwo.
[#156]
W międzyczasie na balkoniku może pojawić się drugi gostek z wyrzutnią. Jego też musisz się pozbyć. Warto ponadto udać się do tego budynku i przedostać na najwyższe piętro. Pozwoli Ci to wejść w posiadanie dodatkowych rakiet. Dostępu do dalszej części planszy bronią wyładowania. Wyceluj więc w puszkę pod napięciem [#157]. Zabij także żołnierza, który pojawi się w pobliżu sadzawki. Zbadaj okolicę - odnajdziesz mnóstwo apteczek, pancerzy oraz granatów.
[#157]
Udaj się w stronę alejki, z której przybiegł pojedynczy przeciwnik. Zabij jego kolegę, który może tu stacjonować. W pokazanym na screenie [#158] miejscu znajduje się wejście do nowego budynku. Skieruj się do nieoświetlonego korytarza. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do miejsca, w którym gra zacznie ładować kolejny poziom.
[#158]
Ruszaj prosto. Wysłuchaj komunikatu radiowego. Korzystając z okazji zaopatrz się też w amunicję do strzelby i granaty. Na wrogów wpadniesz już w kolejnym pomieszczeniu [#159]. Proponuję korzystać właśnie ze strzelby, a to dlatego, że walki te będą toczone na krótkim dystansie. W miarę możliwości pozostawaj za kratami, co utrudni przeciwnikom dotarcie do Ciebie. Uważaj na gostka, który nadbiegnie od lewej strony.
[#159]
Po wyeliminowaniu wrogów obejdź całą konstrukcję. W niewielkim boksie odnajdziesz nowy dokument [#160] - EPA manual #1. Zabierz go i ruszaj dalej. Po kilku chwilach wydostaniesz się na powierzchnię. Wysłuchaj prośby koleżanki z drużyny, która ma problemy z okolicznymi snajperami. Wejdź do sąsiedniego budynku i ruszaj po schodach na samą górę.
[#160]
Po dotarciu na najwyższe piętro kucnij i podnieś pokazany na screenie [#161] karabin snajperski. Proponuję dokonać zamiany za słabszy pistolet maszynowy, zwłaszcza że na obecnym stadium rozgrywki pozyskiwanie amunicji do karabinu szturmowego nie powinno być problemem. Zabij z tego miejsca pierwszego snajpera i szybko podejdź w to miejsce.
[#161]