Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 06] Deterioration cz.12 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Musisz się teraz bronić przed atakami sił wroga. Przeciwnicy nie będą się na szczęście pojawiali w nieskończoność, tak więc spokojnie możesz przetrzymać do końca. Monitoruj zarówno wspomniany wcześniej balkonik, jak i teren na dole [#340]. Pomagaj sobie naturalnie spowolnieniem czasu i chowaj się za dostępnymi zasłonami.

[#340] - [Interval 06] Deterioration cz.12 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#340]

Po zakończonych walkach skieruj się na przeciwległy koniec tej platformy, czyli do miejsca, w którym pojawiali się niektórzy wrogowie. Zbadaj dolne przejście, a natrafisz na nową zbroję [#341]. Możesz już skierować się na sam dół. Zabij ostatnich przeciwników i ruszaj w stronę ogromnej platformy.

[#341] - [Interval 06] Deterioration cz.12 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#341]

Podobnie jak wcześniej, platformę możesz wprawić w ruch jedynie poprzez skorzystanie ze specjalnego panelu kontrolnego [#342]. W trakcie podróży wysłuchaj informacji na temat Almy. Po dotarciu w nowe miejsce skieruj się prosto. Zostaniesz zaatakowany przez Almę, tak więc wciskaj rytmicznie prawy przycisk myszy żeby się od niej odpędzić.

[#342] - [Interval 06] Deterioration cz.12 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#342]

Zbadaj teraz lewą część magazynu. Nie odnajdziesz tu nic ciekawego, ale po powrocie do platformy ponownie pojawi się Alma. W doskonale poznany sposób staraj się ją odpychać. Teraz zbadaj prawą część magazynu. W pokazanym na screenie [#343] miejscu znajduje się wąskie przejście.

[#343] - [Interval 06] Deterioration cz.12 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#343]

Idź do samego końca, po czym skręć w lewo. Koniecznie zainteresuj się leżącą w okolicy apteczką [#344], zwłaszcza jeśli poprzednie starcia z Almą uszczupliły Twój pasek zdrowia. Wejdź teraz do windy i skorzystaj z konsoli. Po raz ostatni musisz bronić się przed atakami Almy. Po zakończeniu tej scenki gra zacznie ładować nowy poziom.

[#344] - [Interval 06] Deterioration cz.12 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#344]

Po wyjściu z windy nie musisz się jakoś specjalnie starać, a to dlatego, że będziesz świadkiem nowych wizji. Skieruj się w dowolną stronę, a prędzej czy później obejrzysz krótką cut-scenkę [#345]. Na szczęście wszystko wkrótce powróci do normy, a Ty z powrotem znajdziesz się w windzie. Wyjdź z niej i skieruj się w prawo.

[#345] - [Interval 06] Deterioration cz.12 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#345]

Idź prosto, po czym zlokalizuj dziurę w lewej ścianie. Wskocz na deski, kucnij i przejdź na drugą stronę. Po znalezieniu się na niewielkim placyku kieruj się przed siebie. Otwórz bramkę, wejdź do środka i skieruj się w stronę pokazanej na screenie [#346] dziury. Zejdź na dół, a znajdziesz się w kanałach.

[#346] - [Interval 06] Deterioration cz.12 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#346]