[Interval 06] Deterioration cz.13 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Zeskocz do wody i skieruj się w lewo, bo jedynie to przejście zostało odblokowane. Po znalezieniu się w długim tunelu podążaj prosto. Przygotuj sobie broń snajperską lub (jeśli nie masz snajperki na wyposażeniu) karabin szturmowy. Przy wyjściu z tunelu zabij pojedynczego wartownika [#347]. Zeskocz teraz na dół i szybko zabierz snajperkę (lub jedynie amunicję do snajperki). Zainteresuj się także Reflex Injectorem oraz zbroją.
[#347]
W oddali zaczną się teraz pojawiać wrodzy żołnierze. Nie dysponujesz niestety żadną dobrą zasłoną, tak więc musisz zdać się na celne oko i odrobinę szczęścia [#348]. Broń się tu tak długo aż rozprawisz się z pierwszą grupą. Udaj się w stronę słupów i przystąp do eliminacji kolejnych wrogów. Tu już na szczęście będziesz dysponował większą swobodą działania. Nie zapominaj o możliwości używania granatów do eliminacji bliższych celów.
[#348]
W likwidowaniu wrogów będą Ci trochę pomagali sojusznicy. Nie oznacza to jednak, że możesz czuć się bezpiecznie. Kolejni wrogowie pojawią się po obu stronach dużego korytarza, lecz liczniejszych grup spodziewaj się po Twojej prawej [#349]. Po wygranych walkach udaj się w to miejsce. Zlokalizuj ścieżkę znajdującą się po prawej stronie. Prowadzi ona do widocznych w tle zabudowań.
[#349]
Po drodze koniecznie zabierz nową zbroję. Tradycyjnie już musisz atakować kolejnych wrogów, którzy pojawią się przed Tobą oraz po prawej stronie [#350]. Polecam opierać się na wykorzystaniu snajperki, choć musisz zapobiegać temu żeby ktoś zdołał się do Ciebie zbliżyć. Stopniowo przebijaj się do pojazdu opancerzonego. Mijane po drodze zejście z drabinką możesz zignorować, bo na dole odnalazłbyś jedynie amunicję do karabinu szturmowego.
[#350]
Zbliż się do drzwi, przy których stoi jeden z sojuszników, a dowiesz się, że są one zamknięte. Otrzymasz teraz ostrzeżenie o kontrataku sił wroga. Szybko biegnij do pojazdu opancerzonego. Podnieś zbroję i apteczki [#351] ponieważ później nie będzie to już możliwe. Udaj się bardziej wgłąb maszyny, a główny bohater automatycznie zajmie się obsługą stanowiska maszynowego.
[#351]
Musisz teraz rozegrać zbliżony przerywnik do staczanej już wcześniej bitwy. Tradycyjnie już tym razem będzie nieco trudniej. W początkowej fazie walki monitoruj główne zabudowania. Pamiętaj o jak najszybszym eliminowaniu opancerzonych celów [#352]. Później nowi wrogowie pojawią się po lewej stronie (uwaga na gostków z wyrzutniami!) oraz na górnym balkoniku. Zwycięstwo powinno Ci tu przyjść z łatwością.
[#352]
Po wygranej bitwie automatycznie przeniesiony zostaniesz na zewnątrz maszyny. Możesz już skierować się do drzwi, które poprzednio były niedostępne. Skorzystaj z pokazanego na screenie [#353] przycisku, a przeprowadzona zostanie procedura dekontaminacji. Zaczekaj na jej zakończenie i skieruj się do nowo odblokowanego przejścia.
[#353]