[Interval 03] Recognition cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Wejdź do prawego pomieszczenia. Udaj się do jego centralnej części i rozpraw z nową grupą potworów. Tradycyjnie już używaj dobrej broni do walk na krótkim dystansie i wspomagaj się spowolnieniem czasu. Po wygranej bitwie podnieś zbroję, jak również pokazany na screenie [#121] nowy dokument - Combat testing. Udaj się w stronę wyjścia z tego pomieszczenia.
![[#121] - [Interval 03] Recognition cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/843/976732250.jpg)
[#121]
Udaj się do kolejnego pomieszczenia. Nie znajdziesz tu nic ciekawego, tak więc możesz od razu skierować się do pokazanej na screenie [#122] windy. Przywołaj ją, wejdź do środka i skorzystaj z panelu. Zaczekaj aż zostaniesz zawieziony na nowe piętro. Zignoruj potwora, który pojawi się na windzie, gdyż bestia zostanie poszatkowana przez duży wiatrak.
![[#122] - [Interval 03] Recognition cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/843/976732265.jpg)
[#122]
Wyjdź z windy i ruszaj prosto. Koniecznie zbadaj niewielki składzik po prawej stronie. Znajdziesz tam lekarstwa, amunicję i nową zbroję. Idź dalej. Zignoruj schody i od razu skieruj się w lewo. Znajdziesz się wewnątrz bardzo dużej hali [#123]. Wysłuchaj przemówienia, choć w międzyczasie dobrze byłoby rozejrzeć się po okolicy i dozbroić. Przygotuj się do dużej bitwy!
![[#123] - [Interval 03] Recognition cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/843/976732281.jpg)
[#123]
Będziesz musiał teraz pokonać kilka grup zmodyfikowanych żołnierzy. Nie będą oni pojawiali się na polu bitwy w tradycyjny sposób. Zamiast tego z ziemi będą wysuwały swego rodzaju sarkofagi [#124]. Na szczęście za każdym razem wysunie się jedynie kilka takich obiektów, niemniej należy się pilnować. W miarę możliwości pomagaj sobie spowolnieniem czasu i używaj najpotężniejszych giwer w celu szybkiego pozbycia się przeciwników.
![[#124] - [Interval 03] Recognition cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/843/976732296.jpg)
[#124]
Warto wykorzystywać okoliczne zasłony, choć musisz pamiętać o tym, że nigdy nie zapewnią Ci one maksymalnej ochrony. Spowolnienie czasu wyłączaj w momencie zabijania ostatniego żołnierza z danej grupy. Pomiędzy falami ataków warto też rozglądać się za zapasami. Najwięcej ekwipunku i lekarstw odnajdziesz w pobliżu pokazanego na screenie [#125] pojazdu.
![[#125] - [Interval 03] Recognition cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/843/976732312.jpg)
[#125]
Musisz bronić się przed atakami wrogów tak długo aż do akcji wkroczy Alma. Na szczęście nie musisz się obawiać pojawienia dziewczynki ani innych potworów. Zauważ, że niektórzy żołnierze zamarli w miejscu. Możesz ich dobić (walka wręcz) lub pozostawić w spokoju. Pozbieraj amunicję. Powinieneś odnaleźć nowy rodzaj shotguna, którego warto zamienić za aktualnie używany model. Zlokalizuj pokazaną na screenie [#126] dziurę. Wskocz do środka, a znajdziesz się w nowej części fabryki.
![[#126] - [Interval 03] Recognition cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/843/976732328.jpg)
[#126]