[Interval 05] Provocation cz.13 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Uważaj ponieważ po znalezieniu się w środku zatrzasną się za Tobą drzwi, a ponadto od razu zaatakowany zostaniesz przez kilka potworów [#253]. Niezwykle ważne jest to żeby używać tu spowolnienia czasu, bo bestie są bardzo ruchliwe i w mgnieniu oka mogą znaleźć się obok Ciebie. Patrz nie tylko przed siebie, ale również do góry, bo stwory są zdolne do "przyklejania się" do ścian i wykonywania skoków na duże odległości.
[#253]
Sukcesywnie przesuwaj się do przodu, likwidując stwory wyskakujące z bocznych klatek (także tych na pierwszym piętrze). Samych cel nie musisz badać, gdyż nie odnalazłbyś nic ciekawego. Możesz skorzystać z bliższych schodów [#254] lub skierować się na sam koniec. Wyjątkowo polecam ten drugi wariant, bo docelowo i tak będziesz musiał zabezpieczyć cały ten teren. Dobrze jest więc zrobić to teraz.
[#254]
Na górnych balkonikach ogólne założenia walki pozostaną bez zmian. Wykonuj drobne kroczki i za każdym razem załączaj spowolnienie czasu gdy tylko zauważysz biegnącą w Twoją stronę bestię. Docelowo musisz przedostać się do pokazanego na screenie [#255] pomieszczenia. Nie śpiesz się, bo w pobliżu pojawi się jeszcze kilka innych stworów.
[#255]
Wejdź do środka. Zwróć uwagę na potwora, który pojawi się na zewnątrz. Możesz zająć się nim już teraz lub nieco później. Zlokalizuj pokazany na screenie [#256] terminal komputerowy. Skorzystaj z niego, a odblokujesz sobie dostęp do dalszej sekcji kompleksu. Korzystając z okazji zabierz też granaty zapalające oraz nowy dokument - Test results.
[#256]
Możesz już wracać na zewnątrz. Kieruj się w stronę pokazanego na screenie [#257] przejścia. Uważaj jednak ponieważ po drodze otworzy się kilka nowych cel. Musisz się więc bardzo pilnować jeśli nie chcesz stracić punktów pancerza w wyniku ataków bestii. Kucnij i przejdź dalej. Skieruj się teraz w lewo. Zbadaj jedno z bocznych pomieszczeń, a natrafisz na zbrojownię. Podnieś zbroję, granaty oraz amunicję (tylko jeśli używasz pistoletu maszynowego).
[#257]
Możesz ruszać dalej. Chwilowo nie musisz się na szczęście obawiać przeciwników. Zapamiętaj sobie natomiast tę drogę, bo wkrótce będziesz się tędy wracał. Po kilku chwilach dotrzesz do kryjówki Snake Fista. W trakcie rozmowy mężczyzna podaruje Ci nową zabawkę, a mianowicie karabin pulsacyjny [#258]. Proponuję dokonać zamiany za wyrzutnię, zwłaszcza że ostatnio nie odnajdywałeś żadnych rakiet.
[#258]