[Interval 04] Devastation cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Skieruj się w stronę schodów i podnieś wyrzutnię rakiet od zabitego przed chwilą przeciwnika. Wejdź teraz do środka i dokładnie zbadaj całe to pomieszczenie. W pokazanym na screenie [#174] miejscu odnajdziesz Reflex Injectora oraz nowy dokument - EPA manual #2. Rozejrzyj się teraz po okolicy. Koniecznie zabierz granaty. Załóż także świeżą zbroję.
[#174]
W celu odblokowania sobie przejścia do dalszej części planszy musisz skorzystać z pokazanego na screenie [#175] panelu kontrolnego. W oczekiwaniu na podniesienie się bramy powróć do maszyny kroczącej. Możesz ruszać dalej. Za rogiem wpadniesz na kolejnych wrogów. Wyeliminuj ich z tego miejsca i ruszaj prosto.
[#175]
Do pokonania masz teraz dłuższy fragment ulicy. Oprócz zwykłych przeciwników spotkasz także inną maszynę kroczącą [#176]. Niezwykle ważne jest to żeby od razu skorzystać z rakiet, co powinno zagwarantować Ci szybkie i pewne zwycięstwo. Korzystając z okazji rozpraw się też z przeciwnikami skrywającymi wewnątrz zniszczonego tramwaju. Po chwili zjawi się drugi robot - taktyka walki pozostaje tu bez zmian.
[#176]
Kieruj się w stronę widocznego w oddali podziemnego parkingu. Jeszcze z poziomu ulicy ostrzelaj skrywających się wewnątrz wrogów, po czym skieruj się do środka. Musisz teraz stopniowo przebijać się do przodu, kierując się na wyższe poziomy parkingu. Uważaj jedynie na gostków z wyrzutniami [#177], albowiem strzały z ich broni mogą zniszczyć pancerz Twojej maszyny. Na szczęście łatwo jest ich spostrzec.
[#177]
Na górze czeka Cię starcie z ostatnim już robotem [#178]. Tradycyjnie rozpocznij od wystrzelenia zestawu rakiet, a jeśli to nie wystarczy przeprowadź dłuższy ostrzał z działka. Upewnij się, że udało Ci się zabić wszystkich wrogów z wyrzutniami. Wyjdź z urządzenia i skieruj się do jedynych możliwych drzwi. Kieruj się na niższe piętra, ignorując wizje, których będziesz padał ofiarą.
[#178]
Po dotarciu do pokazanej na screenie bramki [#179] skorzystaj z dowolnej broni w celu zniszczenia kłódki. Możesz iść dalej. Podążaj cały czas do przodu, otwierając po drodze kilka drzwi. W pewnym miejscu będziesz też musiał przeskoczyć nad barierką. Dotrzesz w końcu do miejsca, w którym spadniesz na dół. Obejrzyj efektowną cut-scenkę.
[#179]
Po odzyskaniu przytomności skorzystaj z najbliższych drzwi, a następnie udaj się w stronę schodów. Wracaj na górę. Będziesz tu świadkiem kolejnej efektownej cut-scenki. Po jej zakończeniu wybierz pokazany na screenie [#180] korytarz. Wyjdź na balkonik i zejdź na dół po drabinie. W celu zakończenie tej części rozdziału musisz wejść do pojazdu opancerzonego, który się tu w międzyczasie pojawi.
[#180]