Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 03] Recognition cz.9 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Zakręcenie dwóch zaworów z trzech doprowadzi do pojawienia się na planszy ogromnego mechanicznego przeciwnika [#138]. Maszyna jest wyjątkowo trudna do pokonania. Upewnij się, że masz na wyposażeniu granaty ogłuszające, a także wybierz sobie shotguna, gdyż to właśnie ta broń najlepiej sprawdzi się w walce.

[#138] - [Interval 03] Recognition cz.9 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#138]

Za każdym razem gdy zamierzasz zaatakować maszynę załączaj spowolnienie czasu i podrzucaj granat ogłuszający. W momencie gdy robot zostanie ogłuszony [#139] wychodź szybko z ukrycia i rozpoczynaj ostrzał z shotguna. Chowaj się gdy tylko maszyna odzyska pełnię mocy. Jeśli skończą Ci się granaty, rozejrzyj się po okolicy, a odnajdziesz dwie skrzynki z tymi przedmiotami. Przy każdej ze skrzynek znajduje się ponadto zbroja oraz apteczka.

[#139] - [Interval 03] Recognition cz.9 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#139]

Kontynuuj prowadzenie ostrzału tak długo aż maszyna zostanie zniszczona. Udaj się do ostatniego trzeciego zaworu. Wykorzystaj też wolną chwilę do tego żeby się dozbroić. Możesz już powrócić do dużej windy. Tym razem ruszy ona z miejsca [#140]. Wysłuchaj nowego komentarza i zaczekaj na załadowanie kolejnego poziomu.

[#140] - [Interval 03] Recognition cz.9 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#140]

Zaczekaj aż winda dotrze na górę. Zignoruj biegające po magazynie przerośnięte szczury - nie musisz ich zabijać. Skieruj się na niewielkie podwyższenie. W pokazanym na screenie [#141] miejscu dość sprytnie ukryto drabinę. Skorzystaj z niej w celu przedostania się na wyżej położony balkonik. Kieruj się ku górze. W okolicy odnajdziesz shotguna i granaty. Na koniec udaj się w stronę czerwonych drzwi.

[#141] - [Interval 03] Recognition cz.9 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#141]

Skręć w prawo i zbliż się do balkoniku. Zwróć uwagę na przelatujący nad Tobą samolot pasażerski. Idź do końca prosto, po czym skręć w lewo. Zbliż się do pojedynczych drzwi. Nie przegap pokazanego na screenie [#142] dokumentu - Replica activity. Wskocz na stół, kucnij i przejdź przez zniszczoną okiennicę.

[#142] - [Interval 03] Recognition cz.9 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#142]

Jeśli chcesz, możesz zbadać lewy korytarz. W pokazanym na screenie [#143] miejscu odnajdziesz granaty oraz apteczkę. Powróć do okiennicy i tym razem udaj się w stronę prawej odnogi. Zejdź po schodach na dół i idź do końca korytarza. Otwórz lewe drzwi, a wyjdziesz na powierzchnię.

[#143] - [Interval 03] Recognition cz.9 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#143]