[Interval 05] Provocation cz.14 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Nie wystrasz się, bo za chwilę Snake Fist zostanie zamordowany przez spotykanego już wcześniej niewidzialnego stwora [#259]. Z bestią nie musisz teraz walczyć. Wykorzystaj natomiast wolną chwilę do tego żeby rozejrzeć się po okolicy. Zabierz apteczkę oraz nowy dysk z danymi - I.M. transcript #4. Wybierz nowo zdobytą giwerę z inwentarza i ruszaj w stronę korytarza, z którego wcześniej przyszedłeś.
[#259]
Za rogiem wpadniesz na pierwszą grupę przeciwników [#260]. W początkowej fazie tej walki warto korzystać z nowo zdobytej giwery, choć w ostateczności możesz też posiłkować się granatami zapalającymi i karabinem szturmowym. Przebijaj się sukcesywnie do przodu. Nie zapomnij ponownie odwiedzić zbrojowni, zwłaszcza jeśli zużyłeś granaty. Uważaj na przeciwników skrywających się na górnym balkoniku. Idź w stronę hali z celami.
[#260]
Jak się zapewne domyślasz, czekają Cię tu walki z kolejnymi wrogimi żołnierzami. Do eliminacji większości z nich wykorzystuj standardowy karabin szturmowy, a jedynie najlepiej opancerzonych gostków [#261] likwiduj z użyciem otrzymanej od Snake Fista giwery. Docelowo musisz przebić się do stróżówki, czyli do miejsca gdzie korzystałeś z terminalu bezpieczeństwa.
[#261]
Skieruj się na tyły pomieszczenia, a zauważysz, że wycięto dziurę w drzwiach [#262], co umożliwi Ci przedostanie się do dalszej części kompleksu badawczego. Uważaj jednak ponieważ zostaniesz tu zaatakowany przez zmutowanego stwora. Jeśli dojdzie do walki wręcz, wciskaj rytmicznie prawy przycisk myszy w celu zrzucenia bestii z siebie.
[#262]
Szybko zeskocz na dół. Do widocznego w oddali pomieszczenia warto wrzucić granat [#263], dzięki czemu już na starcie pozbędziesz się co najmniej kilku wrogów. Uważaj jednak ponieważ mogą się oni do Ciebie zbliżyć i to nie tylko z wykorzystaniem drzwi, ale także od lewej strony. Po wygranej walce wejdź do nowego pomieszczenia. Kieruj się w stronę jedynego wyjścia. Po znalezieniu się na balkoniku zainteresuj się zbroją. O ścianę będzie ponadto oparty miotacz ognia, ale nie warto podnosić tej broni.
[#263]
Znajdziesz się nad badanym już wcześniej owalnym pomieszczeniem. Proponuję z tego miejsca ostrzelać widocznych na dole gostków [#264]. Prędzej czy później zostaniesz jednak zmuszony do zeskoczenia na dół. Likwiduj kolejnych wrogów, którzy pojawią się przy wyjściu. Pozostawaj tu w ciągłym ruchu i pomagaj sobie spowolnieniem czasu. Kieruj się w stronę przejścia prowadzącego do badanego już wcześniej korytarza.
[#264]
Ruszaj prosto. Z bocznych pomieszczeń wybiegną jeszcze pojedynczy przeciwnicy, lecz ich eliminacja będzie bajecznie prosta. Uważaj natomiast na opancerzonego wroga, który pojawi się przy nowo odblokowanym przejściu. Do jego eliminacji proponuję użyć karabinu pulsacyjnego [#265]. Po wygranej walce skieruj się w to miejsce. Z niewielkiego pomieszczenia zabierz apteczkę i zbroję.
[#265]