Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 03] Recognition cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Lokalizacja zaworu, który musisz odnaleźć, pokazana została na screenie [#109]. Nie zapomnij przytrzymać na dłużej klawisza akcji. Jak się zapewne domyślasz, użycie zaworu doprowadziło do pojawienia się nowych przeciwników. Ostrzelaj ich z tego miejsca, po czym zacznij przesuwać się do mijanej już wcześniej drabiny. Nie daj się nikomu zaskoczyć i nie zapomnij o tym żeby wziąć zbroję z magazynu.

[#109] - [Interval 03] Recognition cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#109]

Ostatni przeciwnicy pojawią się na górnym balkoniku. Zlikwiduj ich, a następnie skorzystaj z pokazanej na screenie drabiny [#110]. Skieruj się do nowego korytarza i ruszaj na górę. Po drodze podnieś zbroję. Umiejętnie unikaj teraz płomieni (m.in. kucając), próbując przedostać się do kolejnego pomieszczenia. Dotrzesz w końcu na balkonik, gdzie główny bohater straci równowagę i spadnie na dół. Zaczekaj na załadowanie nowej lokacji.

[#110] - [Interval 03] Recognition cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#110]

Nie musisz dokładniej badać zalanego pomieszczenia, tak więc od razu skorzystaj z drabiny. Wyjdź z niewielkiego pokoiku. Zignoruj zniszczony balkonik z płomieniami i skieruj się w lewo. Udaj się do kolejnych drzwi, a następnie skręć w prawo. W pokazanym na screenie [#111] lewym pomieszczeniu natrafisz na dysk z danymi - Replica upgrades. W okolicy odnajdziesz także apteczkę. Podążaj za Almą, która co pewien czas będzie Ci się pokazywała.

[#111] - [Interval 03] Recognition cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#111]

Udaj się do przesuwanych drzwi i podążaj prosto. Za rogiem zaatakowany zostaniesz przez Almę, co wymusi na Tobie konieczność rytmicznego wciskania prawego przycisku myszy [#112]. W wyniku ataku dziewczynki stracisz zapewne trochę punktów zdrowia, tak więc rozważ podniesienie mijanej wcześniej apteczki. Na szczęście nie musisz się chwilowo obawiać innych tego typu niespodzianek z udziałem Almy.

[#112] - [Interval 03] Recognition cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#112]

Skręć w lewo, a następnie wejdź do dużego lewego pomieszczenia (przesuwane drzwi i zielona lampka). Okolicy nie musisz dokładniej badać, gdyż nie znajdziesz tu nic ciekawego. Skieruj się do przeciwległego wyjścia. W pokazanym na screenie miejscu [#113] musisz kucnąć, a to dlatego, że tylko w taki sposób przejdziesz dalej. Obróć się w lewo.

[#113] - [Interval 03] Recognition cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#113]

Wysłuchaj sympatycznego komunikatu na temat nowego obiektu zainteresowania Almy i ruszaj prosto. Zbliż się do przesuwanych drzwi. Zbadaj schody znajdujące się na wprost od miejsca, w którym stoisz. Odnajdziesz tam strzykawki oraz minę. Następnie wybierz pokazany na screenie [#114] prawy korytarz. Po drodze będziesz musiał przeskoczyć nad głazami. Skieruj się do samego końca, a następnie zejdź po schodach na niższy poziom.

[#114] - [Interval 03] Recognition cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#114]