Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 05] Provocation cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Udaj się teraz do toalety dla mężczyzn. Przy najbardziej oddalonej od wejścia kabinie zauważysz dziurę w ścianie. Wykorzystaj ją w celu przedostania się do sąsiedniego pomieszczenia. Dokładnie zbadaj okolicę, albowiem natrafisz tu na dysk z danymi [#211] - Updated schedule. Wyjdź z pomieszczenia. Zignoruj zjawy, bo chwilowo nie będą Ci one w stanie zagrozić. Udaj się w prawo.

[#211] - [Interval 05] Provocation cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#211]

Nie radzę od razu korzystać ze schodów prowadzących na wyższe piętro. Pozostań na dłużej na tym poziomie konstrukcji. Kieruj się w stronę pomieszczenia zlokalizowanego na samym końcu tego korytarza. W środku odnajdziesz nowy dokument [#212] - Student essay. Dopiero teraz powróć do schodów. Udaj się na wyższe piętro, ignorując wartowników atakowanych przez Almę.

[#212] - [Interval 05] Provocation cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#212]

Skieruj się od razu w lewo. Po drodze nie zapomnij podnieść zbroi, min oraz granatów zapalających. Tym razem proponuję dokładniej zbadać toaletę dla kobiet. Przemawia za tym to, że w pokazanym na screenie [#213] miejscu znajdziesz Reflex Injector. Docelowo musisz dotrzeć do niewielkiego składziku. Korzystając z kolejnych drzwi wyjdziesz na powierzchnię. Przygotuj dobrą broń do walki na dystansie i zeskocz na dół.

[#213] - [Interval 05] Provocation cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#213]

Pierwsza grupa wrogów zaatakuje Cię od lewej strony [#214], a kolejni przeciwnicy zjawią się wraz z maszyną latającą, której nie musisz niszczyć. W miarę możliwości nie pozwalaj wrogom zbliżyć się do sterowanej przez Ciebie postaci. Na szczęście mowa tu jedynie o pilnowaniu prawej flanki. W miarę możliwości celuj w głowy wrogów, cały czas pozostając za zasłoną.

[#214] - [Interval 05] Provocation cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#214]

Z zasłony wyjdź dopiero po wybiciu wszystkich widocznych żołnierzy. Naturalnie podczas eksploracji tego terenu ujawni się kilku innych gostków (m.in. snajper na dachu), ale ich eliminacja przebiegnie bezproblemowo. Skorzystaj z dowolnych schodów, a następnie skieruj się w pokazane na screenie [#215] miejsce. Wskocz na metalową platformę. Ruszaj prosto, wskakując do nowego pomieszczenia przez zniszczoną okiennicę. Zainteresuj się apteczką.

[#215] - [Interval 05] Provocation cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#215]

Ostrożnie przejdź na scenę. Dysponujesz tu doskonałą okazją do zaskoczenia broniących się żołnierzy [#216]. Polecam podrzucić im co najmniej jeden granat. Podbiegnij teraz do dowolnej zasłony i ostrzelaj tych wrogów, z którymi walczyli zabici niedawno wojacy. Nie opuszczaj sceny dopóki nie upewnisz się, że wrogowie zostali wyeliminowani. W okolicy natrafisz na zbroję, lekarstwa oraz granaty.

[#216] - [Interval 05] Provocation cz.6 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#216]