Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 02] Isolation cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Wejdź do pomieszczenia i zabierz strzykawki (tylko jeśli musisz się podleczyć). Rozejrzyj się też za amunicją i granatami. Skieruj się prosto, a następnie w prawo. Idź do końca korytarza, a następnie wybierz pokazane na screenie lewe pomieszczenie [#42]. Zapal latarkę i zlokalizuj kartę dostępu (Morgue Keycard), którą naturalnie będziesz musiał podnieść.

[#42] - [Interval 02] Isolation cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#42]

Wycofaj się do dużego pomieszczenia, w którym niedawno toczyłeś zażarte boje z oddziałami wroga. W pokazanym na screenie miejscu [#43] odnajdziesz czytnik kart magnetycznych. Użyj go, a uzyskasz dostęp do nowego pomieszczenia - Storage 211. W środku znajdziesz Reflex Injector. Podniesienie tego przedmiotu spowoduje, że wydłużony zostanie pasek spowolnienia czasu.

[#43] - [Interval 02] Isolation cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#43]

Wracaj do głównego korytarza i ponownie podążaj w stronę pomieszczenia, w którym znalazłeś kartę magnetyczną. Jeśli chcesz, możesz zbadać mijaną po drodze salę operacyjną (Surgery room). W środku znajdziesz trochę amunicji. Skieruj się do pokazanych na screenie drzwi [#44] i ponownie użyj zdobytej niedawno karty. Odblokujesz sobie w ten sposób przejście do kostnicy.

[#44] - [Interval 02] Isolation cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#44]

Po dotarciu do skrzyżowania podnieś amunicję oraz granaty, a następnie skieruj się w stronę lewej odnogi. Za rogiem zauważysz pracownika szpitala. Przygotuj sobie karabin i zabij żołnierza, który dokona egzekucji na cywilu [#45]. Przygotuj się do walk z pozostałymi przeciwnikami. Możesz pozostawać w tym miejscu lub odważniej szarżować, wykorzystując słupy i inne duże obiekty w formie zasłony. Nie zapominaj o używaniu trybu spowolnienia czasu.

[#45] - [Interval 02] Isolation cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#45]

Jeden z przeciwników będzie miał przy sobie nowy rodzaj broni, a mianowicie strzelbę bojową (combat shotgun). Podnieś ją, ale nie korzystaj z niej jeszcze, gdyż do staczanych tu walk na dystansie lepiej sprawdzi się pistolet maszynowy. Uważaj na kolejnych wrogów, którzy pojawią się przy jednym z bocznych składzików (Central supply) [#46]. Jeśli tylko nie dasz się nikomu zaskoczyć, zwycięstwo powinni Ci przyjść z łatwością.

[#46] - [Interval 02] Isolation cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#46]

Po zakończonych walkach możesz rozejrzeć się po okolicy. Zainteresuj się amunicją, strzykawkami oraz apteczką wiszącą na ścianie. Możesz już ruszać w stronę słabo oświetlonego korytarza. Dokładnie zbadaj ciemne pomieszczenie, gdyż natrafisz tu na dysk z danymi [#47] - Diode implants. Idź do kolejnego pomieszczenia.

[#47] - [Interval 02] Isolation cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#47]