[Interval 01] Premonition cz.3 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Jeśli chcesz, możesz dokładniej rozejrzeć się po galerii, a także zniszczyć znajdujące się tu eksponaty. Z ciekawszych przedmiotów odnajdziesz zbroję. Do kolejnego przejścia możesz dotrzeć na dwa sposoby - korzystając z balkoniku lub udając się w prawo. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanego na screenie zniszczonego przejścia [#13].
[#13]
Skieruj się do niewielkiego pomieszczenia. Zignoruj informację na temat zmiany sposobu prowadzenia ostrzału i idź dalej. Zbliż się do kolejnych drzwi, wyłącz latarkę, kucnij i wyjdź na zewnątrz. Podnieś kolejne granaty. Zauważ, że nadleci tu śmigłowiec [#14]. Obrzuć wrogów granatami zanim Ci zwrócą się w Twoją stronę. Kolejna grupa znajduje się po prawej stronie. Możesz ostrzelać ich z tego miejsca lub wybiec na górę i schować się za najbliższą zasłoną. Niezależnie od obranej metody działania nie pozwól nikomu podbiec bliżej.
[#14]
Tradycyjnie już zbadaj okolicę, podnosząc amunicję i zbroję. Na koniec udaj się do przejścia z podniesioną kratą oraz do drzwi z napisem EXIT. Koniecznie wyłącz latarkę. Podejdź do przodu i zabierz granaty oraz amunicję. Idź teraz w prawo. W pomieszczeniu kuchennym znajduje się kilku przeciwników. Uważaj na najbliżej rozstawionego gostka [#15]. Z jego kolegami warto się natomiast rozprawić z użyciem granatów.
[#15]
Zejdź ostrożnie na dół. Rozejrzyj się za apteczką, a następnie skieruj się do jedynego możliwego przejścia. Otwórz drzwi, kucnij i przemieść się w stronę okiennicy. Zaczekaj aż na dachu zjawi się wartownik [#16] i pozbądź się go serią z pistoletu maszynowego. Korzystając z okazji zabierz apteczkę (tylko jeśli zachodzi taka potrzeba) oraz amunicję.
[#16]
Rozbij prawą okiennicę i przeskocz na gzyms. Przed Tobą znajduje się ruchoma platforma [#17]. Musisz na nią wskoczyć. Nie powinno zaskoczyć Cię to, że platforma wkrótce załamie się. Podbiegnij więc do przodu i wskocz na przeciwległy gzyms. Ostrożnie przemieść się w lewo, po czym wejdź do szybu wentylacyjnego. Ruszaj prosto. Na szczęście wewnątrz szybu nie musisz się spodziewać żadnych niespodzianek powiązanych z pojawieniem się Almy. ;-)
[#17]
Docelowo musisz dotrzeć do nieoświetlonego magazynku. Zignoruj zniekształcenia obrazu i skieruj się do pomieszczenia z dużym basenem. Wskocz do wody [#18], a nagrodzony zostaniesz kolejną wizją. Po chwili znajdziesz się w tym samym pomieszczeniu, przy czym wszystko powróci do normy. Skorzystaj ze schodków w celu wyjścia z wody.
[#18]