Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 01] Premonition cz.2 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Po dotarciu na nowe piętro szybko podbiegnij do najbliższych przeszkód i schowaj się za nimi. Nie zapomnij też o tym, że możesz przestawiać niektóre obiekty, tworząc z nich bardziej skuteczne zasłony. Nie daj się nikomu zaskoczyć od prawej strony [#7], gdyż lewa będzie zapewne pilnowana przez Twoją koleżankę. W miarę możliwości zabij z tego miejsca wszystkich wrogów zanim zdecydujesz się skorzystać z pobliskich schodów.

[#7] - [Interval 01] Premonition cz.2 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#7]

Skieruj się do jedynego możliwego wyjścia. Podobnie jak wcześniej, od razu podbiegnij do najbliższych zasłon. Pomagaj sobie przybliżeniem obrazu i w szczególności zainteresuj się przeciwnikami, którzy pojawią się na dwóch widocznych w oddali balkonikach [#8]. Po zakończonych walkach podnieś strzykawkę w celu zregenerowania paska zdrowia. Możesz ruszać dalej.

[#8] - [Interval 01] Premonition cz.2 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#8]

Zbliż się do bramy, przy której stoi Stokes. Zanim skorzystasz z nowo odblokowanego przejścia, podnieś kolejny dokument [#9], a mianowicie I.M. transcript #1. Zauważ, że od tego miejsca będziesz działał w pojedynkę. Ruszaj w stronę galerii. Z lewego stolika zabierz dysk z wiadomością - Bad news. Ruszaj prosto, ignorując mijane po drodze ciało zabitego mężczyzny.

[#9] - [Interval 01] Premonition cz.2 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#9]

Po dotarciu do długiego oszklonego korytarza gra zaproponuje przetestowanie opcji sprintu (klawisz ALT), a to dlatego, że okolica ostrzelana zostanie przez wrogi śmigłowiec. Latającej maszyny nie musisz się jednak obawiać. Zaczekaj w ukryciu aż śmigłowiec odleci i ruszaj prosto. Nie pomiń niewielkiego składziku [#10]. Podnieś zbroję oraz amunicję. Skieruj się teraz do podwójnych drzwi.

[#10] - [Interval 01] Premonition cz.2 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#10]

Po dotarciu do nowego pomieszczenia możesz wyjść na balkonik, ale nic ciekawego tam nie znajdziesz. Nie pomiń natomiast kolejnego dokumentu - Good luck, leżącego na jednym ze stolików [#11]. Skieruj się do niewielkich drzwi, a znajdziesz się w słabo oświetlonym korytarzu. Zeskocz na dół i podnieś apteczkę. Pamiętaj o tym, że apteczka działa na innej zasadzie od strzykawki, gdyż to Ty decydujesz kiedy chcesz z niej skorzystać (klawisz Z). Ponadto w danym momencie możesz przechowywać maksymalnie trzy takie obiekty. Możesz iść dalej.

[#11] - [Interval 01] Premonition cz.2 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#11]

Skieruj się do drzwi z napisem EXIT. Podejdź szybko do przodu i zabierz granaty. Warto z nich od razu skorzystać, gdyż przeciwnicy będą pojawiali się na wprost od Twojej pozycji [#12]. Możesz także chować się przy drzwiach i pojedynczo ich eliminować, pomagając sobie przybliżeniem obrazu. Nie przesuwaj się do przodu zanim nie będziesz miał pewności, że wszyscy wrogowie zostali zabici. Pozbieraj amunicję z ich ciał.

[#12] - [Interval 01] Premonition cz.2 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#12]