[Interval 02] Isolation cz.10 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Docelowo powinieneś dotrzeć do pomieszczenia recepcji. Skieruj się w stronę wind. Naciśnij przycisk, wejdź do windy i skorzystaj z panelu. Zaczekaj aż zostaniesz przetransportowany na nowe piętro. Wyjdź z windy. Wewnątrz niewielkiego składziku znajdziesz apteczkę. Po dotarciu do większego pomieszczenia zainteresuj się giwerami [#78], a następnie zejdź na niższy balkonik.
[#78]
Spróbuj zbliżyć się do oszklonego pomieszczenia, a wyświetlona zostanie nowa wizja. Bardziej zainteresuje Cię jednak to, że zostaniesz złapany przez potwora [#79] i ściągnięty na niższy poziom. Upewnij się, że masz wybraną jedną z mocniejszych giwer, gdyż czeka Cię tu seria starć z tymi zmutowanymi bestiami.
[#79]
Za każdym razem korzystaj z trybu spowolnienia czasu, a to dlatego, że stwory są bardzo ruchliwe. Na szczęście krótka seria wystarczy do tego żeby je powalić. Jeśli zostaniesz złapany, wciskaj szybko prawy przycisk myszy [#80] żeby zrzucić z siebie bestię. Musisz się tu bronić przez kilkanaście sekund. Upewnij się, że nie stoisz plecami do szyby i przeładowuj często broń, a odniesiesz zwycięstwo.
[#80]
Przy próbie wyjścia z sali operacyjnej napadnięty zostaniesz przez nowe mutanty. Dysponujesz tu jednak większą swobodą działania, co w znaczący sposób ułatwi Ci ich sprawną eliminację. W okolicy odnajdziesz strzykawki i apteczkę. Skieruj się do pokazanego na screenie [#81] przejścia (jest ono pilnowane przez co najmniej jednego potwora). Zabierz amunicję i odepchnij parę razy wózek (klawisz akcji), co doprowadzi do otwarcia przejścia.
[#81]
Skieruj się w stronę nowo odblokowanego korytarza. Po kilku chwilach dotrzesz do sali operacyjnej. Zwróć uwagę na swojego byłego partnera z zespołu, którego nie możesz jednak uratować. Wejdź do pokazanego na screenie [#82] szybu wentylacyjnego, a po krótkiej wędrówce zeskoczysz na dół. Zaczekaj aż gra załaduje nowy etap.
[#82]
Do pomieszczenia Exam 201 nie musisz wchodzić. Zamiast tego wejdź do sali znajdującej się na wprost od miejsca startu [#83]. Zignoruj ciało mężczyzny i zainteresuj się leżącym na jednej z półek dokumentem - Info: SGT Fox. Możesz już wyjść z tego pomieszczenia i skierować się do dalszej części korytarza.
[#83]