Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 02] Isolation cz.7 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Próba zbliżenia się do centralnej części pomieszczenia zaowocuje tym, że nowi wrogowie wybiegną z windy [#60]. Bądź przygotowany na ich atak. Dopiero teraz przystąp do eksploracji okolicy. Odnajdziesz granaty, amunicję oraz zbroję. W jednym z bocznych pomieszczeń znajduje się natomiast apteczka. Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, skieruj się do schodów prowadzących na piętro.

[#60] - [Interval 02] Isolation cz.7 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#60]

Uważaj, gdyż po dotarciu na balkonik otworzy się nowa winda, z której wybiegną przeciwnicy. Zabij ich zanim zdołają Cię namierzyć. Kolejni przeciwnicy [#61] pojawią się nieco dalej, dlatego też warto skorzystać z opcji przybliżenia obrazu. Warto tu pozostawać w ciągłym ruchu, gdyż wrogowie mogą skorzystać z granatów.

[#61] - [Interval 02] Isolation cz.7 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#61]

Koniecznie zbadaj pomieszczenie ochrony (Security), a to dlatego, że w środku natrafisz na nowy dokument [#62] - Demolition plan. Musisz teraz obejść całą tę konstrukcję, kierując się w stronę wind, z których wybiegali zabici niedawno wrogowie. Po drodze zaatakuje Cię jeszcze jedna grupa żołnierzy przeciwnika. Warto tu wycelować w butlę. Rozglądaj się za zbroją, która jest na samym końcu korytarza. Po zakończeniu walk i zbadaniu okolicy wejdź do windy i skorzystaj z panelu w celu przemieszczenia się na wyższe piętro.

[#62] - [Interval 02] Isolation cz.7 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#62]

Idź w prawo i podążaj sukcesywnie do celu. Zatrzymaj się dopiero po dotarciu do zdławionych płomieniami pomieszczeń. Na początek zlikwiduj pokazanych na screenie wrogów [#63]. Dopiero teraz zacznij rozprawiać się z resztą przeciwników. W szczególności uważaj na żołnierzy, którzy mogą pojawić się przy lewej okiennicy. Często używaj spowolnienia czasu. Nie polecam tu natomiast korzystać z granatów, gdyż nie byłyby one skuteczne.

[#63] - [Interval 02] Isolation cz.7 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#63]

Począwszy od tego momentu oprócz wrogów musisz też uważać na płomienie. Na szczęście do wszystkich ważnych miejsc dotrzesz bez konieczności popisywania się akrobatycznymi zdolnościami. W pomieszczeniu Admitting odnajdziesz apteczkę. Udaj się teraz do pomieszczenia Nurse. Omiń płomienie i skieruj się do nowego przejścia. W pokazanym na screenie [#64] miejscu wskocz do szybu wentylacyjnego.

[#64] - [Interval 02] Isolation cz.7 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#64]

Podążaj cały czas prosto, ignorując pierwsze rozwidlenie. Zeskocz wreszcie na dół i zobacz co się dzieje przed Tobą. Pojawi się wyjątkowo silny przeciwnik wyposażony w miotacz ognia. Obrzuć go granatami [#65] i szybko udaj się w prawo, unikając kontrataku z jego strony. Atakuj go teraz od frontu. W miarę możliwości zachowuj spory dystans, gdyż w przeciwnym wypadku może Cię podpalić.

[#65] - [Interval 02] Isolation cz.7 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#65]