Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 05] Provocation cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Interval 05 - Provocation

Jeszcze wewnątrz pojazdu opancerzonego będziesz świadkiem kolejnych wizji, których ofiarą padnie główny bohater. Zauważ, że przez kilka najbliższych minut będzie Ci towarzyszyła Stokes. Auto zatrzyma się bezpośrednio przed budynkiem szkoły. Skieruj się do głównego wejścia. Okaże się, że jest ono zabarykadowane, tak więc udaj się w prawo i w pokazanym na screenie [#181] miejscu zniszcz kłódkę. Zeskocz na dół, a znajdziesz się w pomieszczeniu piwnicznym.

[#181] - [Interval 05] Provocation cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#181]

Koniecznie rozejrzyj się po pomieszczeniu, a odnajdziesz pierwszy dokument dla tej lokacji - Conference request. Zbliż się teraz do pokazanej na screenie [#182] przewróconej szafki. Wciśnij i przytrzymaj klawisz akcji w celu odblokowania sobie przejścia. Skieruj się w stronę głównego korytarza. Ruszaj prosto, ignorując drugie pomieszczenie znajdujące się po prawej stronie.

[#182] - [Interval 05] Provocation cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#182]

Po dotarciu do zalanego korytarza skręć w lewo. Docelowo powinieneś dotrzeć do schodów. Skieruj się na wyższe piętro, a po dotarciu na miejsce udaj się w prawo. Skieruj się na drugi koniec tego korytarza, ignorując chwilowo poczynania Stokes oraz klasy znajdujące się po bokach. Nie wystrasz się na widok spadającego ciała [#183]. Przy schodach odnajdziesz nowy dokument - Status report. Ponadto w okolicy znajdują się miny, granaty i amunicja.

[#183] - [Interval 05] Provocation cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#183]

Możesz już wracać. W jednej z bocznych klas natrafisz na kolejny dokument - School attendance. Skieruj się do pokazanego na screenie [#184] przejścia, gdyż to właśnie tam udała się koleżanka z zespołu. Ostrożnie przejdź po zniszczonej platformie. Na szczęście nawet jeśli spadniesz na dół to i tak będziesz mógł dość szybko powrócić w to miejsce.

[#184] - [Interval 05] Provocation cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#184]

Możesz ruszać dalej. Ponownie musisz się pilnować, przechodząc po zniszczonym fragmencie korytarza. W pewnym momencie zostaniesz zmuszony do zeskoczenia na dół. Skieruj się do pokazanego na screenie [#185] pomieszczenia, a będziesz świadkiem kolejnej wizji. Tym razem możesz się poruszać, ale na niewiele się to zda. Po odzyskaniu przytomności stwierdzisz, że zostaliście ze Stokes rozdzieleni. Od tego momentu możesz liczyć jedynie na siebie.

[#185] - [Interval 05] Provocation cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#185]

Wyjdź z pomieszczenia, w którym się znalazłeś. Przechodź teraz przez kolejne korytarze i pokoje, między innymi przez salę z instrumentami. Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym stoi potwór zdolny do kontrolowania poległych żołnierzy. Do jego usunięcia polecam użyć wyrzutni rakiet [#186]. Najważniejsze jest bowiem to żeby bestia jak najszybciej zginęła, zanim zdoła wskrzeszyć wszystkich żołnierzy.

[#186] - [Interval 05] Provocation cz.1 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#186]