Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 01] Premonition cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Skorzystaj z przejścia, przy którym wisi koło ratunkowe. Wejdź po schodach na górę, ale nie korzystaj jeszcze z najbliższych drzwi. Zamiast tego udaj się w prawo. Podnieś zbroję. W pokazanym na screenie miejscu [#19] odnajdziesz natomiast apteczkę oraz kolejną paczkę amunicji. Powróć teraz do mijanych wcześniej drzwi (niedaleko schodów), z których musisz oczywiście skorzystać.

[#19] - [Interval 01] Premonition cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#19]

Udaj się od razu w prawo. Przygotuj sobie pistolet maszynowy. Ostrożnie wychyl się i zabij pojedynczego wartownika [#20]. Odczekaj chwilę i podrzuć w to miejsce parę granatów. Wycofaj się teraz do narożnika i spokojnie zaczekaj na pojawienie się kolejnych przeciwników. Po zakończonych walkach udaj się do tego pomieszczenia. Uważaj jednak, gdyż jeden z żołnierzy wroga może skrywać się na górnym balkoniku. Wyeliminuj go zza dobrej zasłony.

[#20] - [Interval 01] Premonition cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#20]

Wykorzystaj teraz wolną chwilę do zbadania okolicy. Podnieś apteczki oraz amunicję. Ponadto w pokazanym na screenie miejscu [#21] odnajdziesz dokument - Termination notice. Docelowo musisz zlokalizować schody, dzięki którym przedostaniesz się na wyższy poziom. Uważaj na pojedynczego przeciwnika, który wybiegnie z pobliskiego pomieszczenia.

[#21] - [Interval 01] Premonition cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#21]

Idź prosto. Na ziemi odnajdziesz kolejny dokument - To-Do list. Śmiało skieruj się do kolejnego pomieszczenia. Obejrzyj wizję z udziałem Almy i od razu podejdź do pozytywki [#22]. Wciśnij klawisz akcji, a spowodujesz, że odblokuje się ukryte przejście. Wejdź do środka i podnieś dwa ostatnie dokumenty - Info: SGT Becket oraz Info: SFC Keegan.

[#22] - [Interval 01] Premonition cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#22]

Obróć się w prawo, a Twym oczom ukaże się przejście [#23]. Zejdź na dół, otwórz drzwi i porozmawiaj z Genevieve. Zaczekaj aż ekran zmieni swoją kolorystykę i zauważ, że kobieta znikła z ekranu. Musisz teraz zacząć wracać się tą samą drogą. Na początek wyjdź więc z tego pomieszczenia, a następnie opuść sypialnię.

[#23] - [Interval 01] Premonition cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#23]

Idź cały czas prosto, a po dotarciu do większego pomieszczenia skorzystaj ze schodów w celu przedostania się na niższe piętro. Obróć się w prawo i podejdź do okiennicy [#24], a będziesz świadkiem wyjątkowo efektownej scenki przerywnikowej. To już koniec tego poziomu - zaczekaj na załadowanie kolejnej planszy.

[#24] - [Interval 01] Premonition cz.4 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#24]