Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Interval 06] Deterioration cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Wejdź na platformę i zaczekaj aż zawiezie Cię ona w nowe miejsce. Musisz to przeskoczyć na pokazaną na screenie [#333] nieruchomą platformę. Uważaj ponieważ spowoduje to pojawienie się w okolicy drugiego przeciwnika. Zabij bestię, a następnie zeskocz na okupowany przez nią balkonik.

[#333] - [Interval 06] Deterioration cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#333]

Kieruj się w stronę oświetlonego wejścia, przy którym stoi Keegan. Uważaj na kolejne potwory, przez które zostaniesz napadnięty. Po dotarciu na miejsce [#334] wykonaj kilka kroków do przodu, a będziesz świadkiem krótkiej wizji. Znajdziesz się w tym samym miejscu, ale teraz możesz już skorzystać ze standardowych drzwi. Wejdź do nowego korytarza i podnieś apteczkę.

[#334] - [Interval 06] Deterioration cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#334]

Skieruj się w stronę schodów, a następnie drabiny, przy której spotkasz nowego potwora. Zejdź na dół, a znajdziesz się w tunelu. Po wyjściu z tunelu rozejrzyj się za zbroją. Zbadaj też pokazany na screenie [#335] teren pod schodami. Znajdziesz się tu mianowicie dysk z danymi - Replica brochure 4. Wracaj do schodów i idź na górę. Po dotarciu na miejsce podnieś karabin snajperski (najlepiej za shotguna) i skorzystaj z dźwigni w celu otwarcia dużej bramy.

[#335] - [Interval 06] Deterioration cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#335]

Pozostań na dłużej w tym miejscu i eliminuj kolejnych snajperów, których orientacyjne pozycje zaznaczyłem na screenie [#336]. Na szczęście nawet jeśli się przemieszczą to i tak możesz ich dość łatwo zlokalizować, rozglądając się za wiązkami laserów. Po wyeliminowaniu snajperów ostrożnie wejdź do środka. Rozejrzyj się za granatami i amunicją do snajperki.

[#336] - [Interval 06] Deterioration cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#336]

Kieruj się w stronę widocznej w oddali platformy. Uważaj jednak ponieważ po lewej stronie może ujawnić się jeszcze jeden snajper. Wysłuchaj krótkiego komunikatu, dotyczącego niemożności wprawienia platformy w ruch. W pokazanym na screenie [#337] miejscu zeskocz na dół. Podnieś apteczkę i zbroję, a następnie skorzystaj z pobliskiej drabiny.

[#337] - [Interval 06] Deterioration cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#337]

Uważaj ponieważ po znalezieniu się na górze ujawnią się nowi snajperzy. Pozostawaj w ciągłym ruchu. Najliczniejsze grupy będą pojawiały się w pobliżu pokazanych na screenie [#338] schodów. Po drodze zbadaj boczny korytarz, a odnajdziesz wyrzutnię rakiet. Broni tej nie musisz zabierać, bo w najbliższej przyszłości nie czekają Cię żadne starcia z wrogimi maszynami.

[#338] - [Interval 06] Deterioration cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#338]

Docelowo musisz dotrzeć do pokazanej na screenie [#339] budki kontrolnej. Możesz w pierwszej kolejności zająć się zabezpieczeniem okolicy lub od razu wejść po drabinie na górę - nie ma to większego znaczenia. Skorzystaj z panelu, a spuścisz na dół ogromny kontener. Wracaj szybko na dół. Wycofaj się i przygotuj sobie broń snajperską.

[#339] - [Interval 06] Deterioration cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin - F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry

[#339]