[Interval 06] Deterioration cz.11 | F.E.A.R. 2: Project Origin poradnik F.E.A.R. 2: Project Origin
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Wejdź na platformę i zaczekaj aż zawiezie Cię ona w nowe miejsce. Musisz to przeskoczyć na pokazaną na screenie [#333] nieruchomą platformę. Uważaj ponieważ spowoduje to pojawienie się w okolicy drugiego przeciwnika. Zabij bestię, a następnie zeskocz na okupowany przez nią balkonik.
[#333]
Kieruj się w stronę oświetlonego wejścia, przy którym stoi Keegan. Uważaj na kolejne potwory, przez które zostaniesz napadnięty. Po dotarciu na miejsce [#334] wykonaj kilka kroków do przodu, a będziesz świadkiem krótkiej wizji. Znajdziesz się w tym samym miejscu, ale teraz możesz już skorzystać ze standardowych drzwi. Wejdź do nowego korytarza i podnieś apteczkę.
[#334]
Skieruj się w stronę schodów, a następnie drabiny, przy której spotkasz nowego potwora. Zejdź na dół, a znajdziesz się w tunelu. Po wyjściu z tunelu rozejrzyj się za zbroją. Zbadaj też pokazany na screenie [#335] teren pod schodami. Znajdziesz się tu mianowicie dysk z danymi - Replica brochure 4. Wracaj do schodów i idź na górę. Po dotarciu na miejsce podnieś karabin snajperski (najlepiej za shotguna) i skorzystaj z dźwigni w celu otwarcia dużej bramy.
[#335]
Pozostań na dłużej w tym miejscu i eliminuj kolejnych snajperów, których orientacyjne pozycje zaznaczyłem na screenie [#336]. Na szczęście nawet jeśli się przemieszczą to i tak możesz ich dość łatwo zlokalizować, rozglądając się za wiązkami laserów. Po wyeliminowaniu snajperów ostrożnie wejdź do środka. Rozejrzyj się za granatami i amunicją do snajperki.
[#336]
Kieruj się w stronę widocznej w oddali platformy. Uważaj jednak ponieważ po lewej stronie może ujawnić się jeszcze jeden snajper. Wysłuchaj krótkiego komunikatu, dotyczącego niemożności wprawienia platformy w ruch. W pokazanym na screenie [#337] miejscu zeskocz na dół. Podnieś apteczkę i zbroję, a następnie skorzystaj z pobliskiej drabiny.
[#337]
Uważaj ponieważ po znalezieniu się na górze ujawnią się nowi snajperzy. Pozostawaj w ciągłym ruchu. Najliczniejsze grupy będą pojawiały się w pobliżu pokazanych na screenie [#338] schodów. Po drodze zbadaj boczny korytarz, a odnajdziesz wyrzutnię rakiet. Broni tej nie musisz zabierać, bo w najbliższej przyszłości nie czekają Cię żadne starcia z wrogimi maszynami.
[#338]
Docelowo musisz dotrzeć do pokazanej na screenie [#339] budki kontrolnej. Możesz w pierwszej kolejności zająć się zabezpieczeniem okolicy lub od razu wejść po drabinie na górę - nie ma to większego znaczenia. Skorzystaj z panelu, a spuścisz na dół ogromny kontener. Wracaj szybko na dół. Wycofaj się i przygotuj sobie broń snajperską.
[#339]