Misja 9 - Petro-Naviera Refinery (cz.6) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Gdzieś pośrodku hali znajdziesz kolejną skrzynię z amunicją [#63]. Każ Langowi zabrać z niej czego mu brakuje a potem obaj ruszajcie prosto (komandosi za wami), pod filary, które widać na dalszym planie.
# 63
| # 64
|
Gdzie tam po lewej będzie wyjście i korytarz prowadzące na zewnątrz [#64]. W tym miejscu warto sobie ponownie zapisać stan gry. Opuść budynek skręcając w prawo.
Zobaczysz niebieskawy kontener po lewej (ruszaj za niego Langiem) i jakieś zbiorniki po prawej - rozkaż Gravesowi zająć przy nich pozycję [#65]. Liczny nieprzyjaciel znajduje się na prawo.
# 65
| # 66
|
Na "dzień dobry" możesz zapalić kilkoma długimi seriami jakieś ciężarówki i beczki po prawej, zaś w coś w rodzaju wykopu po lewej można wrzucić granacik - zaiste gorące powitanie [#66].
Ostrzeliwując nieprzyjaciela nie zapominaj od czasu do czasu przejść Langiem na lewą stronę kontenera i postrzelać też trochę stąd. W oddali widać jakąś jaśniejszą kolumnę (komin?) - nie mam pewności czy jakiś cwaniak nie zajął na niej pozycji [#67].
# 67
| # 68
|
Graves powinien zaś mieć na oku prawą stronę [#68]. Zauważ kolejne zbiorniki kilka metrów dalej i bardziej pośrodku - w miarę eliminowania kolejnych niedobruchów staraj się posuwać naprzód (skokami - jeden agent osłania drugiego gdy ten się porusza), dopadając właśnie do owych zbiorników.
Zza pierwszego zbiornika za którym ukrywasz się Gravesem możesz wystawić jego wyborową pukawkę i pozdejmować przeciwników, których zobaczysz w celowniku [#69]. Na pomoście bardziej na prawo będzie krył się jeszcze jeden gościu uzbrojony w granatnik ppanc. (niewidoczny teraz), którego trzeba będzie rozwalić na koniec. Po doskoczeniu do zbiorników te kilka metrów dalej również wystaw w bok łapę ze snajperką - tym razem jednak w prawo.
# 69
| # 70
|
Gdy kumpel przypadkiem oberwie pamiętaj, że masz trochę czasu by udzielić mu pomocy (dokładnie 1,5 minuty na najwyższym poziomie trudności) i nie musisz specjalnie się spieszyć (w końcu blisko leży, nie?). Ważniejsze jest wcześniejsze wyeliminowanie wrogów, którzy mogą czaić się w pobliżu i dać ci w łeb gdy będziesz wyciągał igłę do zastrzyków. Kolegę stawiaj na nogi samemu chowając się za najbliższą osłoną - zwykle kumpel pada w ten sposób, że można mu tak udzielić pomocy [#70]. Jeśli chcesz możesz dodatkowo zasłonić się podczas czynności leczenia granatem dymnym.
Pamiętaj aby zapisywać sobie co jakiś czas (np. co kilku zabitych wrogów) grę jeśli chcesz uniknąć niepotrzebnej frustracji z powtarzaniem wciąż tego samego fragmentu walki [#71].
# 71
| # 72
|
Gravesa możesz zostawić z prawej strony zbiorników by cię osłaniaj kiedy (w skórze Langa) wskoczysz do "wykopu" po lewej (uważaj na lewo od niego może jeszcze bronić się jakiś nieprzyjaciel) [#72].
Przebiegnij się tym "wykopem" na drugą stronę placu, który znajduje się za zbiornikami. Wychodząc z "wykopu" gap się w prawo i uważaj na tego ostatniego faceta (o ile ów jeszcze nie padł), który może mieć granatnik ppanc. i posłać ci rakietę [#73].
# 73
| # 74
|
Załatw gościa ze snajperki/zastrzel z pistoletu/poczęstuj granatem - każdy sposób jest dobry. Potem wal na plac wskazywany niebieskim znacznikiem. Jeśli pozbyłeś się już wszystkich jego obrońców misja zakończy się sukcesem. Gdy zaś dodatkowo wszyscy czterej komandosi z Delta Force dotrwali do jej końca to otrzymasz pochwałę ("Delta Force Stay the Course"). Nawet jeśli Lang w tym momencie wyje z bólu :-) [#74].