Misja 8 - Salem Union Sawmill (cz.2) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Dojdziesz do skrzyni z amunicją [#13]. Obok jest zaś nieobsadzone stanowisko karabinu maszynowego, z którego jest fajny widok na dół. Ostrożnie podkradnij się teraz do tego kaemu po drodze zmieniając broń na karabin wyborowy.
# 13
| # 14
|
Wstań na równe nogi i zacznij eliminować niedobruchów na dole [#14]. Zacznij od gostka patrolującego okolicę pobliskich ruin.
W oddali widać jakąś chatę na słupach z zamontowanym przed nią karabinem maszynowym. Na prawo od jego stanowiska stoi wartownik - zastrzel go. Po jakimś czasie na dróżce pod chatką Baby Jagi może pojawić się kolejny spacerowicz - jego również zdejmij celnym puknięciem [#15]. Ostatni zawodnik (nie widać go z twojej pozycji) jest w ruinach na dole (na pierwszym planie na obrazku #14).
# 15
| # 16
|
Nim powinien zająć się Lang ostrożnie podkradając się do ruin z wytłumionym pistoletem w dłoni. Gdy tylko w oknie zobaczysz popiersie celu nafaszeruj go ołowiem [#16]. Staraj się jak najdłużej zachować przewagę zaskoczenia, nie rób niepotrzebnego hałasu. Przywołaj teraz Gravesa.
Lang powinien tu na razie zostać zaś Gravesem dostań się po zboczu do chatki Baby Jagi, którą widać na obrazku [#17] skrajnie po lewej (to ta z karabinem maszynowym obok). Wspinaj się pochylony by pozostawać jak najmniej widocznym.
# 17
| # 18
|
Mijając chatkę padnij na ziemię i przeczołgaj się te kilka ostatnich metrów. Zza chaty będziesz miał ładny widok na okolicę [#18].
Najpierw zdejmij gościa patrolującego jakiś pomost po prawej [#19].
# 19
| # 20
|
Potem szybko spójrz w lewo - zastrzel delikwenta stojącego na uboczu, następnie kolejnych dwóch oprychów za tym wielkim pniakiem (jeden z nich ćwiczy strzelanie do czegoś) [#20]. Na skarpie powyżej jest stanowisko karabinu maszynowego a tuż za nim znajduje się przycisk zamontowany na ścianie - gdyby jakiś niedobruch próbował się do nich dostać zastrzel go piorunem zanim mu się uda. Trochę bardziej na lewo widać już pewnie wejście do budynku, do którego powinieneś się dostać.
W tym momencie warto sobie zapisać grę [#21].
# 21
| # 22
|
Zejdź z powrotem na dół i ruszaj w stronę położonych przed chwilą gagatków, mijając konstrukcję na której leży jeszcze jeden zdechlak [#22]. Lang może już iść za tobą.
Wejdź na skarpę przed sobą z prawej strony, mijając przycisk alarmu na ścianie po prawej i stanowisko kaemu po lewej (checkpoint) [#23]. Zdaje się, że alarmu nie da się wyłączyć żadnym z podobnych wyłączników więc póki co nie pozwalaj by ktoś w ogóle uruchomił syrenę.
# 23
| # 24
|
Zachowując najwyższą ostrożność podejdź do wejścia do budynku i zajrzyj do środka [#24]. Z pistoletu zastrzel spacerującego wewnątrz delikwenta i drugiego, który powinien siedzieć po lewej na ławie, plecami do ciebie. Za swoimi plecami masz zaś skrzynię z amunicją. Po krótkiej strzelaninie ruszaj przed siebie.