Misja 10 - Military Command Base (cz.5) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
W opary gazu wchodź... jak w dym, szybko przez nie przebiegając i stając w miejscach, w których nie wiszą te zabójcze chmury. Likwiduj niedobruchów na pomoście przy przyciskach - ten z lewej włącza wentylację, która zaczyna "wyciągać" z pomieszczenia gaz [#49]. Twoi przeciwnicy to jacyś twardziele - trzeba ich faszerować naprawdę sporą ilością ołowiu by wreszcie zwalić z nóg. Poczekaj aż gaz zostanie zassany z pomieszczenia i zasuwaj dalej - jeśli chcesz wyrobić się w czasie z rozbrojeniem bomby chemicznej to powinieneś mieć jeszcze przynajmniej 2 minuty zapasu. Zostało ci zdecydowanie mniej? Równie dobrze możesz sobie już strzelić w łeb (czyt. załadować sejwa).
# 49
| # 50
|
Z prawej masz wyjście, którym po chwili mogą niestety wbiec następni wrogowie gdy spróbujesz z niego skorzystać. Rozstrzelaj ich długą serią [#50] i biegnij dalej - w lewo i po schodach na górę.
Dostaniesz się do sporej wielkości hali [#51]. Staraj się dotrzeć do schodów prowadzących na dół po drugiej stronie hali, równocześnie ostrzeliwując znajdujących się w niej niedobruchów. Ewentualnie możesz - zamiast przedzierać się do schodów - po prostu przeskoczyć na dół przez barierkę.
# 51
| # 52
|
Na lewo od wspomnianych schodów zobaczysz świecące jasnym światłem wyjście [#52]. Zasuwaj do niego, po drodze ściągając z twarzy gogle NV (wewnątrz jest jasno).
Skręcając w prawo i schodząc na dół po schodkach rozstrzelaj dwóch zbirów mających zapewne rozkazy niedopuszczenia nikogo do bomby chemicznej, która tyka na przeciwległej ścianie pomieszczenia [#53]. Można ich też poczęstować granacikiem ręcznym.
# 53
| # 54
|
Kiedy ich wyeliminujesz podbiegnij Langiem (specjalista od wszelkiej elektroniki) do bombki i weź się za jej rozbrajanie (potrwa to chwilę) [#54]. Graves w tym czasie ubezpiecza kolegę mając na oku wejście do pomieszczenia.
Po przecięciu odpowiednich kabelków i tym samym rozbrojeniu śmiertelnie groźnego ładunku wracaj do hali obok. Ledwie postawisz w niej stopę a rozpęta się niezła jatka. Najpierw z góry spuści się na linach kilku wenezuelskich komandosów - otwórz do nich ogień jeszcze kiedy zsuwają się po linach [#55]. Uważaj na granaty (hukowo-błyskowe), które cwaniaki zrzucają na dół - odwracaj szybko wzrok gdy taką niespodziankę dostrzeżesz bo inaczej będziesz musiał walczyć na wpół ślepy i głuchy. I nie pomyl sobie Rangersów z wrażymi komandosami jednostki "El Jaguar" - w tych warunkach oświetleniowych wszyscy wyglądają podobnie.
# 55
| # 56
|
Jeszcze nie zdążysz odeprzeć chojraków zjeżdżających po linach a wejściem nad schodami wpadnie następnych kilku delikwentów. Sugeruję od razu powitać ich granacikiem wystrzelonym z granatnika podwieszanego [#56].
Gdy strzały wreszcie umilkną ruszaj schodami na górę, po drodze zmieniając taśmę w karabinku maszynowym bo za chwilę czeka cię jeszcze większa dawka emocji (checkpoint) [#57]. Trzeba jeszcze aresztować Ramireza - tylko to już zostało do zrobienia.
# 57
| # 58
|
Wchodząc na górę wyłącz noktowizor. Gravesa wyślij jeszcze wyżej, na dach, każąc mu się wspiąć po drabinie widocznej po prawej. Jego zadaniem będzie likwidowanie komandosów Ramireza zajmujących pozycje pod budynkiem - na zewnątrz i w oddali. Obróć się w lewo i zdmuchnij kilku pchających się wejściem niedobruchów [#58].
Na dachu Graves powinien spotkać starych znajomych, czyli Rangersów (jeśli ich tam nie ma to pewnie dobiegną potem, chyba że... wszyscy już zginęli). Wystawiając snajperkę w bok lub ponad murkiem (jak robią to koledzy) zabijaj po kolei wszystkich wrogów pod budynkiem w oddali [#59]. Nie skupiaj się tylko na lewej stronie, po prawej też rób porządek. Od czasu do czasu rzuć jednak okiem na drabinkę po lewej - czasami może próbować dostać się po niej na dach co odważniejszy wróg.
# 59
| # 60
|
Zdejmuj przede wszystkim celowniczych karabinów maszynowych, eliminuj kolejnych żołnierzy próbujących ich zastąpić. Musisz się dostać do tego wejścia do budynku [#60].