Misja 8 - Salem Union Sawmill (cz.3) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Dotrzesz na krótki korytarz [#25]. Po lewej masz okno a za nim drzwi do pomieszczenia, po prawej tylko drzwi prowadzące na zewnątrz.
# 25
| # 26
|
Zachowując ciszę, ostrożnie, pochylony zajrzyj przez okno z lewej [#26]. Jeśli do tej pory nie zostałeś wykryty to zobaczysz trzech gości: ten siedzący to zakładnik, facet nazwiskiem Paul Foley o ile dobrze pamiętam, zaś dwóch stojących to oprychy (wiadomo). Nie strzelaj do nich przez okno ale przykucnij i dotrzyj pod drzwi kilka metrów dalej.
Otwórz je - oczywiście wszystkie te czynności wykonujesz Gravesem, znacznie cichszym niż Lang [#27].
# 27
| # 28
|
Stojąc w progu piorunem zastrzel obu zbirów [#28]. Następnie nie zwlekając ani sekundy wbiegnij do pomieszczenia w biegu zmieniając broń na karabin wyborowy (najlepiej ŚPM) i nie zawracając sobie na razie głowy skrępowanym zakładnikiem. Błyskawicznie, nie przystając ani na chwilę, zasuwaj schodami na górę, do okna.
W nim ustaw się tak by widzieć drzwi do sąsiedniego budynku po lewej ale przede wszystkim przycisk alarmu na ścianie budynku, trochę bardziej na prawo [#29].
# 29
| # 30
|
Zdejmij pierwszego faceta, który podbiegnie do włącznika i spróbuje uruchomić syrenę - nie musisz strzelać mu w głowę, by uzyskać pożądany rezultat wystarczy postrzelić faceta kilka razy w tułów (łatwiej trafić niż w baniak) [#30]. Podobnie uczyń z drugim łotrem, który po chwili nadbiegnie prawej.
Ponownie zapisz sobie stan gry [#31].
# 31
| # 32
|
Wróć na dół [#32]. Teraz także jednak nie uwalniaj jeszcze biednego Foleya (podchodząc do niego od tyłu i rozcinając więzy krępujące jego ręce) bo facet wyskoczy wówczas przez okno i pobiegnie dalej, co najprawdopodobniej wywoła alarm, którego tak bardzo chcemy na razie uniknąć. Zamiast go więc oswobadzać przywołaj do siebie i zostaw przy Foleyu Langa, sam zaś wracaj na korytarz i wydostań się drugimi drzwiami, które będziesz miał z prawej na zewnątrz budynku.
Biegnij w lewo, do kładki, a potem po niej na drugi brzeg strumyczka [#33].
# 33
| # 34
|
Za przeprawą skręć w lewo i zasuwaj pod drzwi do budynku, mijając leżące z prawej, pod przyciskiem alarmu, dwa trupki [#34].
Wejdź do budynku, skręć w prawo, otwórz drzwi do kolejnego pomieszczenia, z którego na zewnątrz (na jakiś plac) wychodzą dwa wyjścia: wąskie po lewej i szersze po prawej [#35].
# 35
| # 36
|
Ruszaj w to po lewej - kilka pierwszych metrów pochylony, a następnie czołgając się [#36]. Wtedy masz największe szanse na to, że trzech gogusiów stojących przy koparce nie dostrzeże cię. Tuż za progiem skręć w lewo czołgając się przez trawę.