Misja 4 - Kolyma Castle (cz.5) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Nieznacznie na lewo od pozycji Langa jest wylot szybu, którym udał się Graves z doktorkiem [#49]. Ten agent może teraz pomóc koledze, ostrożnie przesuwając się w wyjściu korytarza i zdejmując z karabinu wyborowego zawodników, których dostrzeże w lunecie celownika. Także tych paru następnych, którzy mogą przybiec na miejsce akcji zaalarmowani hałasem.
# 49
| # 50
|
Po walce biegnij dalej nakazując drugiemu operatorowi by podążał za tobą. Przebiegnij przez most na drugi koniec. Po lewej znajdują się cele - w dwóch z nich zamknięto agentów rosyjskiej FSB (Federalnej Służby Bezpieczeństwa) [#50]. Wypadałoby chłopaków uwolnić, bo za chwilę mogą się okazać bardzo przydatni. Zielony przycisk otwierający drzwi ich cel znajduje się przy drzwiach po prawej. Uwolnieni agenci zabiorą karabiny oparte o ścianę i ruszą do widocznego na wprost wyjścia. Niezwłocznie biegnij za nimi, uważając by tępy Pessich nie wysforował się zanadto naprzód.
Wszyscy razem (Graves, Lang, Pesich, obaj goście z FSB) dotrzecie do kolejnej sali. Pozwól facetom z FSB postrzelać trochę do majaczących w grocie przeciwników, sam również utłucz kilku wrogów [#51]. Potem przebij się przez tę grotę eliminując (także np. granatami) niedobitków.
# 51
| # 52
|
Na końcu sali znajdziesz skrzynię z amunicją - dozbrój się przy niej i ruszaj w prawo, w kolejny krótki korytarz [#52].
Dotrzesz do krętych schodów pnących się do góry. Pozwól agentom FSB iść przodem, niech to oni wezmą na siebie ciężar walki z pojawiającymi się wyżej na schodach niedobruchami. Oczywiście w miarę możliwości pomagaj obu Ruskim [#53].
# 53
| # 54
|
Graves niech na razie zostanie w korytarzu u dołu schodów - każ mu chronić dr. Pessicha. Być może będziesz musiał od czasu do czasu przełączyć się na tego agenta by osobiście nacisnąć spust podwieszanej strzelby w celu wyeliminowania zawodników porywających się na życie jajogłowego - delikwenci ci mogą was obu zaskoczyć pojawieniem się z tyłu [#54].
Lang razem z kolesiami z FSB musi cały czas piąć się w górę po tych krętych schodach. W pewnym momencie u góry rozbłyśnie światło i w wylocie pojawi się śmigłowiec, z którego na linie spróbuje spuścić się na dół paru chojraków [#55]. Wykańczaj ich jeszcze kiedy zjeżdżają po linie, a helikopter po chwili odleci.
# 55
| # 56
|
Trup ściele się gęsto. W końcu dotrzesz na samą górę [#56]. Wbiegnij w korytarz eliminując ewentualnie pajaców, którzy staną ci na nim na drodze.
Koleś z FSB zatrzyma się przy zagradzających drogę beczkach (checkpoint) - by przejść dalej musisz je zniszczyć gradem kul [#57].
# 57
| # 58
|
Dojdziesz do drzwi. Za nimi znajduje się obszerny dziedziniec [#58]. Jeśli obaj agenci FSB nadal żyją pozwól im zająć pozycje za najbliższymi osłonami i niech to oni wezmą na siebie ciężar walki. Jeśli jednak twoi rosyjscy pomocnicy już dawno dostali w czapę nie masz innego wyjścia jak samemu rozprawić się z licznym nieprzyjacielem. Dosłownie "samemu", bo gdy zawołasz już teraz Gravesa, to eskortowany przez niego jajogłowy może na tym placu szybko oberwać w łeb (tym bardziej, że często jak głupi pcha się między wódkę a zakąskę, czyli między twoich agentów a niedobruchów).
Proponuję wstrzymać się więc chwilę z wołaniem na pomoc Gravesa i wybić Langiem tylu nieprzyjaciół, ilu się zdoła, chowając się najpierw za osłoną z prawej (i zdejmując delikwentów po prawej) [#59]. Na placu przed tobą jest sporo wybuchowych beczek więc oczywiście wskazane jest urządzić tutaj mały pokaz fajerwerków. Z okiennic baszty widocznej w oddali prowadzi ogień kilku delikwentów - wyeliminowanie ich proponuję zostawić Gravesowi. Wskazane jest ostrzelać pozostałych wrogów także z granatnika podwieszanego, zostawiając sobie jednak jeden granat (przyda się za chwilę).
# 59
| # 60
|
Ten ostatni granat proponuję wstrzelić jednym z okien do wieży po lewej by zlikwidować nieprzyjaciół w środku [#60]. Wybór, którą z okiennic wstrzelić niespodziankę, pozostawiam tobie - w oknie po prawej zamontowany jest karabin maszynowy obsługiwany przez niedobrucha.