Misja 4 - Kolyma Castle (cz.4) | Conflict Denied Ops poradnik Conflict: Denied Ops
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Wyjście z prawej (którym wcześniej wbiegł Morczenko) to ślepy zaułek. Wyjście z lewej (na obrazku #35) prowadzi do drzwi [#37]. To właściwa droga i gdy ją wybierzesz Dr. Pessich po chwili ruszy za tobą. Proponuję jednak by z tej drogi skorzystał na razie tylko Graves.
# 37
| # 38
|
Lang zaś powinien wybrać wyjście po prawej (na obrazku #35). Gdy ruszy szybem znajdującym się za tym wyjściem również dotrze do drzwi (checkpoint). Za nimi znajduje się obszerna grota [#38], w której roi się od przeciwników. Ale także od... wybuchowych beczek. Urządź tu prawdziwe piekło ostrzeliwując po kolei wszystkie beczki i butle z gazem i doprowadzając do serii eksplozji. Potem zajmij się eliminacją niedobruchów, którzy jakimś cudem wyszli cało z wywołanego przez ciebie huraganu ognia.
W tym czasie Graves, eskortując dr. Pessicha, dojdzie do groty, w której droga rozgałęzia się: dwa szyby prowadzą w prawo, bardziej na lewo (od stołu z jakimiś butelkami na nim) jest z kolei korytarz prowadzący do kilku pomieszczeń [#39].
# 39
| # 40
|
W jednym z tych ostatnich znajdziesz skrzynię z amunicją, najpierw jednak trzeba będzie rozwalić pojedynczego zawodnika, który znienacka wyskoczy na ciebie [#40]. Gdy już uzupełnisz amunicję przy skrzyni wróć się i wejdź do środkowego szybu z obrazka #39.
Idąc tym szybem być może natkniesz się na jednego lub dwóch niedobruchów - zlikwiduj ich piorunem [#41].
# 41
| # 42
|
Być może spotkasz ich też trochę dalej, w miejscu, w którym szyb kończy się dużą grotą [#42]. Rozwal obu przyjemniaczków (jeden może próbować zwiać na dół po drabince).
Następnie podbiegnij do trupów i zacznij likwidować kolejnych delikwentów poniżej (można rzucić im granat ręczny) [#43]. Widoczne na obrazku deski dadzą ci lichą bo lichą ale jednak jakąś osłonę. Na razie nie biegnij do korytarza po lewej. Zauważ też wejście do drugiego szybu, poniżej - później skorzysta z niego Lang.
# 43
| # 44
|
Na razie Lang znajduje się jednak na prawo i poniżej pozycji Gravesa [#44]. Tocząc zacięte boje z licznym nieprzyjacielem i wykorzystując wszelkie osłony staraj się przebijać w kierunku solidnego mostu znajdującego się pośrodku groty. Zauważ drabinkę prowadzącą na dół, pod most - taka sama znajduje się po drugiej stronie przepaści.
Gdy obaj agenci oczyszczą w końcu okolicę z niedobruchów, dr. Pessich powinien ruszyć swój tyłek i zejść po drabinkach na sam dół, pod ten kamienny most [#45].
# 45
| # 46
|
A to dlatego, że znajdują się tam dwie bomby walizkowe, które jajogłowy musi rozbroić - jedna pod mostem, druga przy drabince [#46]. Po rozbrojeniu tej ostatniej Pessich poczeka aż ruszysz dalej jednym ze swoich agentów, a wtedy wejdzie po drabinie i podąży za tobą. Po zneutralizowaniu obu bomb otrzymasz nowe zadanie: dostać się do strefy ewakuacji (Get to the LZ) , cały czas eskortując Dr. Pessicha (Escort Dr. Pessich) . Śmigłowiec, który zabierze was do domu jest już w drodze.
Ruszaj Gravesem w korytarz po lewej, czyli nie schodząc po drabinie (Dr. Pessich powinien podążyć za tym agentem), zaś Langa proponuję wysłać szybem widocznym poniżej [#47].
# 47
| # 48
|
Po krótkiej chwili obaj operatorzy dotrą w to samo miejsce - kolejna większa grota z mostem pośrodku. Najpierw spróbuj wyeliminować Langiem niedobruchów przy bliższym końcu przeprawy, potem tych, których dojrzysz w oddali [#48]. W oknie zamontowany jest karabin maszynowy - postaraj się by żaden z delikwentów do niego nie dotarł.